Beugel laat? En nog doen?

Hoi ik zit er heel erg mee en ik hoop dat hier iemand snel op gaat reageren want ik wil het vandaag nog beslissen, want ik wil er niet meer mee zitten
Oke...
In groep 8 ging ik naar de ortho en daar kreeg ik te horen dat ik een slotjesbeugel nodig heb. Maar ik moest dan wel 4 kiezen laten trekken of mijn tanden laten slijpen. Bij de vier kiezen trekken zou ik me beugel 2 tot 2,5 jaar moeten en bij tanden slijpen 1 tot 1,5 jaar en er was dan kans dat me tanden later weer terugroeien .Ik zat er heel erg mee om me kiezen te laten trekken , maar ik wilde ook niet de andere optie. Ik kon toen niet beslissen (nu wel) daarom was het idee van een beugel achterblijven liggen.
Nu is het twee jaar later . Ik zit nu in de 2e klas en ik wil nu toch die beugel. En dan daarvoor me 4 kiezen laten trekken.. ik weet alleen niet hoe ik nu aan me ouders moet vertellen dat ik toch een beugel wil, omdat ik soortvan zei dat hoe me tanden nu zijn bij me horen ofz. Ik kan het niet heel erg goed uitleggen xd. En ik zit ook ermee dat ik nu pas dan een beugel krijg. In de tweede klas!, . Ik ken allemaal kinderen in de tweede klas waar hun beugel er uit gaan.
Kunnen jullie me helpen?
Ps mijn vragen waren: hoe kan ik me ouders vertellen dat ik toch een beugel wil en dat ik nu pas een beugel krijg in de tweede klas! Ik ben trouwens 14

20 feb 2019, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Volgens mij is 14 de gemiddelde tijd om een beugel te krijgen hoor, ik krijg er pas een als ik 16 ben en dat is pas echt k**. Ik zou het gewoon doen als ik jou was, dan heb je de rest van je leven nog rechte tanden! En straks krijg je nog spijt op je twintigste als je het niet gedaan hebt. En over je ouders: ik denk dat ze het wel begrijpen.

21 feb 2019, 12:02, N
2

T is helemaal niet raar om in de 2e een beugel te krijgen! Ik krijg m ook pas in de 2e, naja eigenlijk over 11 dagen🤪 En ik zou t gewoon vertellen als ik jou was! Je ouders zullen je waarschijnlijk wel begrijpen!

9 aug 2019, 13:08, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.