Ben ik goed met me gewicht of nie

Ik ben 17 jaar ik ben 1m55 ik weeg 63 waarom om dat ik nie meer groei en dit erg of niets

29 mrt 2020, Met zelf


Reacties

plaats reactie
1

Hallo je bent iets te zwaar maar niet heel erg te zwaar als dit jezelf in de weg zit zou ik hulp zoeken.

29 mrt 2020, 13:03, S
2

@moderator:
Waarom is mijn bericht nou weggehaald?!?

Ik zei alleen maar dat ze voor haar gezondheid zo’n 5 kilo lichter dient te zijn t.o.v haar lengte (feit!), dat ze zo’n 13 kilo lichter zou moeten zijn voor een * gezond gewicht (feit!) en dat wanneer ze afvaltips wil, ze even dient te reageren op mijn bericht.

Zo spannend was het bericht dus niet. En wat doen jullie? Het hele bericht verwijderen! Ook niet even een regeltje aanpassen, als er dan iets in zou staan dat jullie niet bevalt, maar gewoon het hele bericht verwijderen!?!

Dat terwijl er hier in een ander topic op dit forum al lange tijd enorm overgewicht wordt aangemoedigd en gestimuleerd ( wat mega ongezond is!) en dat laten jullie gewoon staan?!? Waar zijn jullie nou mee bezig?!?

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

29 mrt 2020, 18:03, Timo
3

Hahahaha

Jullie worden met de dag ongeloofwaardiger.

Nu staat er dat ze 13 kilo zou moeten afvallen om een gezond gewicht te bereiken, wat gewoon feitelijk onjuist is.

Kennelijk mag ik niet het onderscheid tussen een prima gezond en een perfect gezond gewicht maken. Een onderscheid dat ik al talloze keren op dit forum heb gemaakt en dat vragenstellers van topics ook meer dan eens gewaardeerd hebben: in de Randstad wordt het hebben van een prima gezond gewicht niet altijd volledig geaccepteerd, wat onzekerheid kan geven bijvoorbeeld tijdens het dragen van zwemkleding. Een onderverdeling hierin kan zodoende zeker een meerwaarde zijn.

Door creatief knipwerk van jullie kant, staat er nu een feitelijke onjuistheid en die mag wel blijven staan?!? En jullie stellen dat jullie food- en gezondheidprofessionals zijn?

Ongeloofwaardig ten top dit!!

29 mrt 2020, 19:03, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.