Ben ik egoïstisch

Hey hey,
Ik wil al heel lang uit huis, maar moet eerst nog een jaartje sparen. Ik heb er een hekel aan om dicht op de rest thuis te zitten en niemand begrijpt me of luistert überhaupt ooit naar me thuis. Ben 1 vd middelste kinderen in gezin met 4 kids.
Mijn zus werd ineens ziek, diarree, overgeven bloed in ontlasting en nu ben ik bang dat het buikgriep is. Ik ben ook heel bang dat anderen besmet raken, ook al nemen we goede maatregelen. We zijn met veel en normaal zijn 2 toiletten al te weinig en nu reserveren we 1 voor mn zus en de andere voor de andere 5. Als nog iemand t krijgt kan ik nooit rustig naar toilet omdat ik bang ben dat iemand opeens moet. Ik heb heel veel stress maar kan er niet over praten (heb al geprobeerd) omdat ze vinden dat ik gwn niet zo moet piekeren. Maar ik kan slecht slapen en heb de hele tijd stress. Ik heb een hekel aan mn werk maar ben blij dat mn weekend voorbij is en ik even weg kan. Wat moet ik doen, we weten niet of t buikgriep is, maar ik voel me zo egoïstisch want mn zus is degene die ziek is, niet ik.
Help me please, hoe houd ik het thuis uit, ben geen moment niet bang dat er opeens iemand is die t ook heeft.

Groet ikke

26 okt 2020, Ikkd


Reacties

plaats reactie
1

Heb je een eigen kamer? Of deel je een kamer met een van de broers/zussen? En hoe oud ben je?

29 okt 2020, 15:10, Maja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.