ben ik een slet of simpel?

heei, ik verveelde me laatst en dacht laat ik een x op * gaan, heb daar 3 leuke gasten gepraat en snap nu nog met ze alleen ja ik stuur ze ook alle 3 boobpicks en af en toe van me kont, ben ik een slet? of simpel?
meisje 14 jaar

* dit bericht is aangepast door de moderator

4 jun 2018, sbp


Reacties

plaats reactie
1

nooit zulke foto's sturen!!
Die kunnen altijd tegen je gebruikt worden!!
Denk eerst na voor je iets doet eh!!!!

5 jun 2018, 14:06, Katherine
2

Ja alleen het ding is het geeft me een soort kik en het is verslavend

5 jun 2018, 15:06, Sbp
3

Ik stuurde een keer met 8 mensen nudes en filmpjes. Gwn uitkijken maar je bent geen slet

5 jun 2018, 22:06, 👍
4

NOOIT DOEN!! zulke mensen kunnen er foto's van maken en het overal op doorsturen je hele klas kan het te weten krijgen en te zien krijgen en dan zit je echt groot in de problemen zeg gewoon eerlijk tegen hun dat was een ander meisje van het internet en zo kan misschien niemand het te weten komen en ik weet niet of je en slet bent ofzo maar als je dat bent dan heb je ook seks met meerdere mannen of je gaat paaldansen of sexydansen begreep ik Xx Mirthee

7 jun 2018, 14:06, Mirthee
5

tnx voor reactie maar ik heb sws me hoofd en gwn nie op of onherkenbaar en ja ze wonen ong, 1, 2 uur van me af dus komt denk ik nooit bij mn klasgenoten maar ja ben onderhand nog maar met 1 boy aan het snappen en ja vind hem wel echt leuk

10 jun 2018, 00:06, Sbp

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.