Bang voor alles!

Ik ben oppeens overal bang voor, bang voor het donker, bang dat ik nooit een vriendje krijg (dus ook noiit sex, nooit kinderen)
Ik vind het leven niet meer leuk!!

Ik wil DOOD wat moet ik doen, want mijn familie moet ik dan wel missen,... Ik wil datt de andere mensen niet aandoen..

24 nov 2012, Hopeloos


Reacties

plaats reactie
1

Beste Hopeloos,

Ik zie dat je het moeilijk hebt. Je vertelt dat je opeens overal bang voor bent en je vertelt dat je dood wil. Toch ga je door en ben je nu opzoek gegaan naar hulp. Wat moedig van je! Ik hoop dat de tips van anderen je verder op weg helpen.
Als je ook eens met een deskundige wil praten dan kun je elke werkdag anoniem hier chatten. Je kunt ook altijd een mailtje sturen. Schroom niet om op deze manieren contact met ons te zoeken.

Veel sterkte!

Groet, de moderator.

24 nov 2012, 18:11, moderator
2

Moedig van je om dit te plaatsen, het ziet eruit alsof het allemaal heel zwaar wordt. Ik kan wel zeggen, ach die puberteit ook.. maarja daar heb je weinig aan. Als ik dit zo lees heb ik het idee dat je veel aan het piekeren bent, klopt dat? Dat kan heel erg lastig en vervelend zijn. Probeer zo veel mogelijk met de dag te leven, piekeren over de toekomst heeft heel erg weinig nut. En probeer vooral positief te blijven. Wat ik heb gedaan om positief te blijven is een plekje op mijn kamer inrichten met foto's waar ik echt blij was (met vriendinnen, op vakantie etc.) en positieve teksten, bijvoorbeeld van Loesje. Welke ik heel leuk vind: als de moed je in de schoenen zakt, ga dan op de kop staan. Verder moet je proberen je leven niet te laten leiden door je angsten. Bijvoorbeeld in het donker, als je in het donker bent blijf er dan gewoon in en haal rustig adem, als het goed is neemt de angst af.
Succes! Make every day a happy day!

27 nov 2012, 19:11, tralalala
3

zoek eerst eens uit waarom jij jezelf zo voeld . praat er over doen hor met je moeder of vader . hier goed over praten helpt echt ik weet waar je het over hebt ik heb de zelfde ervaringen.

27 nov 2012, 20:11, ladida
4

hey ik heb da gevoel ook maar pleeg geen zelfmoord op een bepaalt moment zul je weer het zonnetje in je zelf vinden en blij zijn dat je nog leeft. x veel geluk en denk aan wie je nie al graag ziet.

27 nov 2012, 21:11, Xanne
5

ik ben ook een tijd overal bang voor geweest, ik ben met de huisarts gaan praten en die heeft me een psygoloog voorgeschreven. Ik ben daar op de wachtlijst gegaan, maar was al zo ontzettend opgelucht, dat ik het al niet meer nodig vond...
probeer dit eens. misschien helpt het je niet overal meer bang voor te zijn...
xxx en succes

4 dec 2012, 14:12, GG
6

Hoi,
Daar zijn best veel meisjes/vrouwen bang voor. Heel gek is het niet. Zal alles wel goed verlopen? Niemand lijkt je leuk te vinden. Maar als je heel goed na denkt, is er écht wel iemand die je leuk vind! En wat als nou blijkt dat toch niemand je leuk vind? Dan word ik alleen, zielig, verdrietig, en ga ik misschien wel gekke dingen doen (geld verdienen met sex... dat soort dingen). Zo ga je dan van alles fantaseren. Er moet wel iets heel erg raars gebeuren zodat je later alleen woont. Er is echt wel iemand die je leuk vind! Onthoud dat!!

Groetjes Macaroni met Kaas (schuilnaam)

5 dec 2012, 07:12, Macaroni met Kaas
7

Hoi hoe kan je van dit probleem afkomen: bang in het donker. 😓😓😓 ik schaam me er wel een beetje voor.

20 aug 2015, 15:08, Asdfghjkl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.