Anorexia een hit.

Sommige willen aandacht. dat weet ik en sommige willen hun pijn vergeten. maar anderen mensen doe je wel pijn. denk je dat het leuk is voor ons. om jou stomme gedrag te zien. wij willen jou helpen. en jou keuze is om ons te negeren en te haten. maar dan ga je dood. als je niks goeds kan zeggen zeg niks. zorg dat je niet naar het kliniek gaat. op mijn ergste gewicht woog ik 35 ik had boulima. En het was toch mijn eigen keuze. ook die van anorexia meer mensen zijn te dik dan te dun. sommige hebben een snelle vertering en sommige kunnen niet goed kouwen dus ook niet veel eten. maar jij krijgt haaruitval en geletanden en gezichtshaar en veel pijn.later krijg je spijt dan ga je huilen. Je hebt mensen verdriet bezorgt en je zult jaren korter leven door een dom iedee voor ons is het het ergste wat denken Julie. Anorexia komt vaken voor het is gelieft de sites en mensen vinden anorexia cool het is net als loomen ik was in mijn tijd met eetstoonis boulimia zo verdrietig ik had het. Het was wel mijn keuze om niet te luisteren en afvallen. Ook in het ziekenhuis. Een keer moest ik in het kliniek zo saai en erg ik ging kapot. Ik vond mezelf zielig en iedereen maar ook niet ik werd gehaat iedereen die dunnenr was vond ik stom. Het was wel mijn bouw om als 8jarige 3 kilo boven het gezonden te hebben. Met een ziekte kan je niet spotten. Ik mocht ook mijn spullen niet mee nemen en niet in bad net als anorexiakliniek maar het erste vind ik dat anorexia meer aandacht krijgt terwijl onze het ergste zijn anorexxia word wel cool gevonden en je kan wel korter leven maar later zijn zze trots en verdrietig je hoeft niet dun te zijn de meeste kmen niet eens in het kliniek. Of ziekenhuis toen iedereen ging huilen moest ik ook. Door alles mijn leven het was een hel ik wou dood. En sommige wouden een eetstoornis door verdiet ze willen liefde. Zo is het op een vriendelijke manier gezecht het is ook zo. Je bent even veel waard je moet gewoon vechten of wel of niet dood er zijn genoeg mensen die dood gaan. Mensen zien je als niet aardig en laf mens allen durven ze het niet te zeggen. Je bent cool met een gezond gewicht val niet af en kweek geen anrexi het is niet cool maar *** en dom het is nog veel slchter als roekn verwijder dit niet ik doe moeite als je niks fijns kan zeggen zeg niks en ben er niet verwijder niet pas het dn maar aan

15 jun 2017, hoi


Reacties

plaats reactie
1

Anorexia krijgt meer aandacht? Het is allebei even slecht! Mensen hebben gewoon sneller anorexia dat dat ze opeens alles gaan uitspugen omdat dat moeilijk en onsmakelijk is, je krijgt een vieze adem en je keel en maag gaat er kapot aan. Daarom "kiezen" mensen eerder voor anorexia omdat dat tja... iets simpeler is.. ik heb anorexia gehad en op een geven moment probeerde ik Mn eten uit te spugen maar dat lukte niet dus tja. Het is echt heel slecht of je nou anorexia hebt of niet! ik probeer niemand over te halen om anorexia te krijgen in plaats van boulimia omdat het hartstikke ongezond en stom is

16 jun 2017, 16:06, ModelXX
2

Lieve ModelXX, wat lief dat je zo reageert. Heb jij allen maar anorexia gehad of ook bouimia of orthorexia. Fijn dat jij tegen anorexia bent. Lieve hoi ik begrijp jou helemaal. Je bent het ook zat dat iedereen haat geeft. Maar het is wel zo een beetje. (niet lullig ofzo maar het is wel zo ook al ben je goed en mooi maar ondergewicht is ongezond) Sommige denken: ik ben onzeker ik heb anorexia. En sommige ik ben te dun. Maar dat is niet zo je kan ook overgewicht hebben. Maar het is eigelijk zo dat je angst hebt om te eten en dan je er helemaal van vol zit. En dat je er alles aan doet. Boulimia is dat je dan weing eet en dan heel veel en wilt uitkotsen. 65.000 Meisjes hebben het in Nederland en in vlaanderen ongeveer 10.000 wel veel. Maar het is ook niet lief om inderdaad niet te eten in armen landen zouden ze het aanpakken. Ook zat er snot op. En ze zijn niet de stoerste

17 jun 2017, 14:06, Eva
3

Ik ken niemand met een eetstoornis. Gelukkig maar. Maar ik denk zelfs dat boulima vaker voorkomt, die kunnen het betergeheim houden. Maar heb je 10 kilo overgewicht? Dat is niet het einde van de wereld. Het is erger als je vrienden dood gaan. Of je exsamen niet haalt of meer. Je doet er iedereen pijn mee. En je komt ook zwak over. Je word lelijk met pluisjes en blauwe ogen. Haaruitval n gele tanden. Je hebt ook vanbinnen gevolgen zoals: darmontsteking en botontkalking. En je krijgt ook haar. Walgelijk dat mensen zich zo iets aandoen. En ons het meeste zelf hebben hun het niet door wij wel. De meeste komen niet in het kliniek of ziekenhuis. Gellukig maar het is daar vreselijk. En zo saai en geen privé ze hadden geen spullen. En het is een gevangenis. Je hebt gelijk. Maar het komt zeker niet vaak voor. Boulima nog vaker maar dat is geheim dat kunnen hun goed. Het is nog erger dan roken. Maar ModelXX jij had toch een gezond gewicht? Goed zo jij bent een hele lieve slimmen meid. En hoi ook

17 jun 2017, 14:06, Eva
4

@bedankt iedereen maar modellxx waarom ben jij er een keer en ga je wer weg jij had toch geen anorexia maar ja jij hebben aal het eten en wat doen we vervende prinsjesjes lekker angstig zijn om niks ben jij niet bang voor de dood

25 jun 2017, 13:06, hoi
5

hoi je hebt gelijk echt he voor al het aandacht je zult allen maar de hel bereiken dus *** anorexia patienten echt zo flauw waarom doe je ons pijn en verwende prnsesjes echt hooor alsoff anorexia erger is boulia komt vaker voor en anorexia is niet erg stiekem eten julie gewoon julie hebben gewoon wat nodig om ons leven te verwoeste en dit kost heel veel moeite om het te schijven wan ik huil door julie echt net als lomen door een iiemand en dan wil die weer dunner zijn en dan die en die je verwoest ons leven echt ik ** jou je wilt hulp om school te missen ik zou je zeggen je hebt geen vrienden en je heb t geen inter net jaimi is ook zo je kan ook gezond gewicht hebben maar eerst was zij dik en dan is ze daar meer bezig en je kan ook laagopgeleid zijn het verbaast ijn niks het is de popuailerste video van haar omdat je anrexia wilt j bent niet cool maar ** en wij kijken er naar ons het meest pijn
* dit bericht is aangepast door de moderator

25 jun 2017, 16:06, Sophe
6

dank je wel je hebt zoveel gelijk iedereen is jaloers dat ik gelijk heb maar ze duren het niet te zeggen

26 jun 2017, 19:06, hoi
7

en school missen je gaat stijgen je kunt geen havo meer halen mavo is te hoog je consetreert je niet en fluwval eigenschulf echt denk na verwende prinsesje wij eten alles en julie gooien weg de meeste nederlanders en belgien hebbne overgewicht daarna gezond maar je zult ook nog eens darm en bot kanker krigen een pruik of kunstgebit nee en wij janken en jij ook ***

*dit bericht is aangepast door de moderator

26 jun 2017, 19:06, hoi
8

Even iets kleins, maar ik vind dit maar niks, het is heel vijandig en zo...

27 jun 2017, 00:06, Ik-haat-ruzie
9

Nou hoi, aandacht trekken doen we niet of weinig mensen trekken aandacht op verschillende manieren. En sommige willen spijbelen voor school ze hebben het moeilijk enzo ze zijn gepest. Dan willen ze inderdaad aandacht of vrienden. Dat is ook erg wie zegt dat het echt erger is. Bij die ziekte zijn ze onzeker en geopsedeert ze denken alleen aan dat. Later zien ze in dat het fout was en dat ze te verwend zijn. En dat het gemeen in voor ouders en vrienden. Maar ze weten dit ook wel. Maar als je anorexia wil is het ook erg. En boulima is net zo erg of erger omdat zij minder aandacht krijgen, hoi heeft ook een beetje gelijk vind ik. Maar hun krijgen zoveel spijt. En ze hebben tand of haaruitval en leven veel korter en ongezonder. Ze worden ongelukkig en krijgen woedende ouders. Steun willen ze hebben omdat ze verdrietig zijn ook zonder de eetstoornis

27 jun 2017, 17:06, Eva
10

En je bent niet beter of minder

28 jun 2017, 14:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.