Anders zijn (lesbisch)

Haaii allemaal,
Ik ben mira en ik ben 14 jaar. Na een paar jaar elke dag denken en proberen mezelf te accepteren; weet ik dat ik op meisjes val. Dit is voor mij nou niet echt het grootste probleem maar voor anderen wel. Ik ben immers in de minderheid. Dus er openlijk voor uitkomen, nee dat doe ik pas wanner het moet. Er is een iemand die dit van me weet (ik hoor jullie al denken, het zal je beste vriendin wel zijn, maar nee) een goede vriendin van me, die ik niet he vask spreek. Hier ligt meer MIJN probleem. Ik ben verliefd op mijn allerallerbeste vriendin en nog nooit heeft iemand in mijn leven zo veel voor me betekend. En ik ksn deze gevoelens niet onderdrukken. Het liefst zou ik aan iedereen willien laten zien dat ze mijn vriendin in. Maar dat is ze geeneens. Wat moet ik doen??

17 feb 2017, Miraa


Reacties

plaats reactie
1

wel lief hoor hoi Mira je bent echt niet raar doe wel iets aan het pesten maar ik zola het gewon zeggen want eerlijkhijd duurt het e langeste kusje

18 feb 2017, 11:02, tamaraaaa
2

Ja maar da verpest ik mijn vriendschap 😕

21 feb 2017, 22:02, Miraa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.