Alcohol

Vanaf hoe oud mochten jullie alcohol drinken van jullie ouders? Ik ben 15 en mijn ouders hebben nog liever niet dat ik drink. En als jullie nog niet gedronken hebben, hebben jullie het al eens ‘geproefd’? Ik ben best benieuwd vanaf hoe oud de meeste alcohol morgen drinken haha

29 okt 2017, 🍾


Reacties

plaats reactie
1

Je ouders hebben groot gelijk. Ik vind dat je tot je 16e nog niet eens 0.0 bier moet drinken, en pas vanaf je 18e alcohol. Ik ga zelf denk ik nooit drinken, want ik heb het niet nodig.

29 okt 2017, 11:10, Appelflap
2

Ik zou zelf wachten tot je 23 ben want dat is nog gezonder en zelf wil ik het niet doen.

29 okt 2017, 13:10, juliatje.
3

Ik ben 15 en mag wel ns wat pakken, paar biertjes ofzo is wel oke

29 okt 2017, 14:10, brownie
4

Ik drink niet, ik heb alles wel eens 'geproefd' maar heb ook nog geen behoefte. Al helemaal als je verhalen hoort van klasgenoten die zwaar dronken zijn geworden of vaan een schoolgenoot die zo dronken was dat ze door de politie naar huis is gebracht...😁 (ben 14)

29 okt 2017, 15:10, Mai
5

@appelflap jaa, het is wel beter als je tot je 18e wacht. En knap als je nooit zou gaan drinken, ik ben er wel benieuwd naar en ik zal later waarschijnlijk wel gaan drinken.

@juliatje tot m’n 23e wachten is wel heel lang hahah, maar ja is wel gezonder. Knap als je het zelf niet zou gaan doen!

@brownie oh makkelijk, ik mag dat niet hahah

@mai ja, snap ik als je die verhalen hoort. Maar heb je ook niet de behoefte om soms een biertje/wijntje te drinken?

29 okt 2017, 16:10, 🍾
6

Bedankt maar het is mogelijk om tot je 23 jaar bent te wachten , de gevolgen van het zien ik heb best wel wat verhalen gelezen over problemen ermee dus ik ga nooit drinken dan maar iets anders proberen.
Maar misschien werkt het niet bij iedereen maar bij mij wel.

29 okt 2017, 17:10, juliatje.
7

@juliatje wat bedoel je met: ‘dan maar iets anders proberen?’. En wil je dan ook nooit van je leven drinken? Is wel heel gezond! :)

29 okt 2017, 21:10, 🍾

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.