2/4e relatie?

Heey allemaal!,
Nou ik weet dus niet zeker of ik nou met een jongen uit mn klas heb... Want het ging zo:

Het was dus valetijnsdag en ik kreeg 3 brieven. 1 van mn beste vriendin en 2 anonieme. Ik ging dus eerst die van mn beste vriendin lezen en die was leuk enzoo. En toen de andere. Ze waren dus blijkbaar allebei van hem.. En mn beste vriendin kreeg er ook 3, 1 van mij en 2 anonieme. De 2 anonieme waren van een andere jongen uit mn klas waar zij verliefd op is. Toen liepen we samen naar buiten en toen kwamen ze naar ons toe. En toen zek de jongen uit mijn klas tegen mn bestie :wil je met me en zij zei ja! en die andere jongen( mijn liefde dus... ik noem hem even 💕) zei dua zo van hee we zouden het toch tegelijk vragen en toen liepen ze giechelend weg en town kwamen ze terug en town zei hij: wil je een 2/4 relatie? En toen zij mn bestie en haar vriendje: jaaaa doe dat en bouw het op tot een 4/4 relatie!

Maar k weet mu dua niet of we nou hebben....

22 feb 2017, Zeemeermin


Reacties

plaats reactie
1

wat is een 2/4 relatie? Neem gwn alles of niets

23 feb 2017, 06:02, Fleurtjeee
2

Hoe oud ben je?

23 feb 2017, 10:02, Iloe

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.