zeg niet hoe dun je bent

hoi er was een bericht met ''ik ben te dunnnnn'' dat moet je niet zeggen. Dan krijgen andere weer trek om anorexia te krijgen. En dan worden zij onzeer dus doe dat niet. het is gevaarlijk. hou het dan voor jezelf.

21 okt 2017, ..................


Reacties

plaats reactie
1

Dit bericht vraagt er weer aandacht voor dus nu lok je het uit lekker slim bezig. ***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

22 okt 2017, 12:10, Laama
2

haha jou spelling en nee ik heb geen Ana DOEIIIIIIIII
WEES NIET TROTS OP JE ONDERGEWICHT OF ZIEKENHUISBEHANDELING HET IS EEN ZIEKTE EN JE OUDEERS GAAN ER ONDERUIT AAN DUSSSS

22 okt 2017, 13:10, .............
3

Ouders spel je zo dus ga niet naar anderen wijzen .............

22 okt 2017, 14:10, juliatje.
4

het valt me ook op dat Julia zich overal mee bemoeit ze maakt wel vaker ruzie bij topic's ze is onschuldig en wil haar ding zeggen. Ik vind het ook flauw om zo trots op je anorexia te zijn en te showen. En dat is niet goed. Maar ook moet je dan geen anorexia willen ............... Maar maak nou geen ruzie steeds. Zo zijn meiden. Maar niet lullig bedoel maar Julia jij bemoeit je ook veel met dingen. En je maakt hier ook vaak ruzie. Maar het is geen haat.
Ik heb anorexia, maar ben niet te mager. Ik heb gewoon overgewicht niet veel maar ja. Anorexia heeft echt niet altijd ondergewicht. Veel een normalgewicht. Maar doei tegen de ruzie @#%*^

22 okt 2017, 16:10, ben iemand die anorexia heeft en overgewicht heeft
5

Soms vind ik het nodig om op dingen te reageren maar iedereen ze eigen mening erover.

22 okt 2017, 16:10, juliatje.
6

maak maar geen ruzie ik heb maat 44 en kan goed ***

22 okt 2017, 19:10, .................
7

.............. Zet gewoon geen van dit soort berichten op dan vraag je er juist aandacht naar en laat Julia met rust als zei ruzie zoekt moet ze zelf weten is toch geinig soms of je reageert gewoon er niet op. Maarja mijn mening!

22 okt 2017, 21:10, Queen👑
8

IK HOEF NIET TE LUISTEREN NAAR JULLIE

9 nov 2017, 18:11, ..................

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.