Zeer ernstig probleem! Ingezakte huid rondom ogen!

Ik ben een jongeman boven de 20 jaar, ik ben aantal maanden terug underweight geweest, ik was toen 52KG, ik was erg dun en zag naar mijn mening goed uit, ik kreeg af en toe complimenten op straat, mijn cheekbones zijn ook zichtbaar. Tot ik realiseerde dat ik eigenlijk juist slecht uitzag.

Ik merkte dat al het vet rondom mijn ogen verwijderd waren, nog erger kreeg ik ingezakken wangen, ik wist meteen dat ik snel mezelf moest verbeteren voordat het gaat escaleren.

Ik heb toen snel weer gewicht gekregen, ik weeg nu 62KG, nu komt het.. alhoewel mijn wangen een klein beetje met vet is bijgevuld, heb ik nog steeds geen vet gekregen rondom mijn ogen! Daarnaast heb ik van de kuilen onder mijn ogen, ingezakken huid! Is dit permanente schade? ik slaap goed en drink voldoende water, maar het nodige vet is niet terug gekomen!

Ik word helemaal paranoid of die ingezakte huid rondom mijn ogen permanent, of blijvend is!?

Ik heb gelezen over gewichts verdeling dat het misschien tijd nodig heeft? Maar er zijn nu al twee manden verstreken..? Ik zie nog steeds uit alsof ik 52KG weeg. wat betreft mijn gezicht?

Is dit permante schade? Of zal mijn gezicht later corrigeren met de nodige vet? Ik had altijd al eye bags, maar deze is dus nog opvallender door de ingezakte huid! Ik kan mijn cheekbones heel duidelijk voelen en is ook duidelijk te zien geloof ik!

Dus mensen.... is dit blijvend? Komt de vet niet meer terug?

24 nov 2018, Prive


Reacties

plaats reactie
1

Ik weet het echt niet, ik denk dat je voor de zekerheid aan een deskundige of aan een arts moet vragen.

24 nov 2018, 20:11, eskeeeei

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.