Ze wil niet meer

hey ik heb echt een probleem. Mijn vriendin heeft een bmi van 15,3 veel te dun. Ze is best jong voor anorxio 14 jara dat is wel jong. Maar nu heeft ze 7 maanden anorexio en ze wil niet meer. Ik ben hopeloos. Is het mijn schuld?

29 dec 2017, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Nee joh, ga naar haar ouders

29 dec 2017, 13:12, Queen👑
2

Ik denk dat je niet alles uitlegt, weet je toevallig waarom ze weinig eet? En waarom zou het jou schuld zijn. Dat lijkt mij niet, als ik jou was zou ik naar eens vertrouwenspersoon op school gaan als je niet naar haar ouders wilt.

29 dec 2017, 21:12, Sterre
3

Hey girls bedankt. maar ik voel me schuldig omdat ik haar vriendin ben. Van haar ouders lijkt me goed. Maar dan zoeken ze hulp voor haar en dat vind ze k.t en ik wil haar niet in het kliniek hebben zitten. Ze heeft wel iets van 6 kilo ondergewicht ze is ook heel jong nog maar 14. En ik voel me schuldig dat ik het niet zag, ze praate er nog zoveel over. Ze word ook gepest dat ze trots is op haar anorexio. Ik durf niet echt te gaan. Xx

30 dec 2017, 09:12, 🐶
4

Ik zal als ik jou was toch naar haar ouders gaan anders is het onmogelijk (en heb je zelfs kans dat ze over een jaar dood is) ook al komt ze in een kliniek anders komt ze er nooit vanaf. Je kan ook met haar er over praten en zeggen dat ze moet eten en probeer haar over tehalen.

30 dec 2017, 18:12, Queen👑
5

Ik denk dat het handig is om eerst het pesten aan te pakken want ik denk dat pesten een invloed heeft op haar anorexia als je het aanpakt denk ik dat ze zich beter voelt en dat is een goede riching op om af te komen van haar anorexia.Ik weet niet hoe ze haar pesten maar hier wat tips.
tip 1
Zorg dat ze haar grenzen goed aangeeft.
tip 2
Licht een mentor in als het op school is ,al zijn het de stomste mensen die ze niet mag misschien maar ,zijn ze stom zeg het gewoon tegen hun geloof me het is beter dat hun het weten en anders kan je de school lekker moeilijk maken door naar de gemeente te stappen en aan te geven dat het daar voor sommige geen veilige plek is en als zij niks willen doen kan je altijd dreigen dat je naar de nieuws media stapt zodat zei dan voor schut staan als provincie.En veder wil ik je nog wel meer tips geven om het pesten te stoppen je hoeft er alleen om te vragen.

31 dec 2017, 09:12, juliatje.
6

Wat is anorexio?

2 jan 2018, 09:01, Eva
7

Dat was een andere Eva, die trouwens je bent een punt vergeten op het woord schuld. Je bedoelt zeker anorexia? Nee tuurlijk niet, je bent hopeloos en bang als het gebeurt. Dat is de andere Eva. Maar ik stuurde dat niet. Die andere Eva is 19 zei ze.

2 jan 2018, 10:01, Eva🎆

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.