Weegschaal geen weegschaal?

Hii, ik ben een hele tijd onactief geweest op 99gram. Puur omdat ik vind dat ik me aanstel enzo.
Maar ja ik wil dus heel graag weten hoeveel ik weeg. Weten jullie waar ik goedkoop een goede weegschaal kan kopen.

7 okt 2018, KINDJE


Reacties

plaats reactie
1

Zelf is een meetlint veel handiger(goedkoper) dan vetomtrek, omdat dat meer zegt over het vet op je lichaam en ik vind je geen aansteller.Maar de ene weegschaal zegt weer wat anders dan de andere, soms schilt het wel een paar kilo.Maar probeer de weegschaal op de zelfde plek te laten en doe er voorzichtig mee, bij mediamarkt ,blokker,lidl en Xenos kan je een goedkope weegschaal halen.De merken Tefal PP1220 ,Medisana BS 476 en Medisana BS 444 zijn door het Ad het beste getest dus die weegschalen zijn een aanrader.

7 okt 2018, 20:10, juliatje.
2

Sorry niet gemeen bedoeld hoor. Maar als je je een aansteller vind post dit dan niet. Want dit is het juist. 🖤

8 okt 2018, 16:10, Sienna
3

@Slenna ik denk niet dat je het goed begrijpt.
Mensen met een eetstoornis zoals ik, vinden vaak dat ze zich aanstellen dat ze alles onder controle hebben enzo. Maar dat hebben ze niet. Dat laat de eetstoornis ons denken.

Wat bedoel je met de zin. Want dit is het juist.?

Xx

8 okt 2018, 21:10, KINDJE
4

Hey Kindje,

Ik lees dat je graag een weegschaal wilt aanschaffen en dat je met een eetstoornis te maken hebt.

Ik denk dat de wens om je (regelmatig) te wegen ingegeven wordt door je eetstoornis? Kun je aangeven waarom je je wilt wegen? Ik ben namelijk bezorgd dat de eetstoornis dan de overhand gaat nemen en je gewicht en het (niet) eten je leven gaat beheersen.

Ik wil je graag meegeven om je te focussen op je gezonde jij. Zorg je goed voor jezelf wat betreft inspanning en ontspanning, voeding en lichamelijk verzorging? Geef je je lijf wat het nodig heeft en waar het om vraagt, of zit je vast aan de regels die de eetstoornis je opdraagt?

Weet ook dat je hier hulp voor mag en kunt zoeken. Het leven met een eetstoornis is heel zwaar en verpest je leven. Het is zo veel fijner zonder! Dat gun ik je van harte.

Pas goed op jezelf!

Liefs, Amy

9 okt 2018, 08:10, Amyxx
5

Hey KINDJE ik vind ook dat ik me aanstel en een nepeetstoornis heb, want ik hebt herzelfde als jou. Ik kan het niet goed uitleggen.🖤

10 okt 2018, 13:10, Sienna
6

@Amyxx
ja ik denk dat die wens wel word ingegeven door de eetstoornis, helaas.

uhh nee haha, ik eet heel weinig en sport heel veel.
Ik doe eigenlijk bijna alles wat me eetstoornis wil.

Ja ik zit in behandeling, maar nog niet zo ver.

Xx

11 okt 2018, 23:10, KINDJE
7

@slenna
wat naar dat je dat hebt. als je er over wilt praten ben ik altijd hier.

Xx

11 okt 2018, 23:10, KINDJE
8

Hey Kindje,

Zo te lezen heeft de eetstoornis flinke macht over jou op dit moment. Ik ben blij dat je er nu wel behandeling voor krijgt.

Ik maak me wel zorgen om je dat je zoveel sport en zo weinig eet. Dit heeft al vrij snel schadelijke gevolgen voor zowel je lijf als je geest. Ben je daarvan op de hoogte?

Ik weet hoe moeilijk het is om tegen de wens van de eetstoornis in te gaan, maar ik hoop dat het je lukt om je gezonde verstand te volgen. Ik wil je heel graag de schadelijke gevolgen van een eetstoornis besparen.
Want ik kan je garanderen, een leven zonder een eetstoornis is zóveel beter en leuker!

Liefs en heel veel sterkte!

Amy

12 okt 2018, 08:10, Amyxx
9

Ik zou er geen kopen als ik jou was het maakt je eetsoornis alleen maar erger

12 okt 2018, 12:10, Lola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.