weeg ik te veel en te zwaar

Hooii ik ben een meisje van 11 jaar 1.73 en ik weeg 60 kilo.. en ik heb een buikje..is dit te dik? en zo ja wat kan ik daaraan doen? sinds kort doe ik elke dag 20 min. te dansen op de wii en ik probeer zo gezond mogelijk te eten.. maar dat lukt niet altijd : )

x LiefMeisjex

P.S. Ik weet het ik ben best lang voor mn leeftijd. A.U.B. geen reacties daarop.

9 aug 2012, LiefMeisjex


Reacties

plaats reactie
1

Haaaii

nee jij weegt gewoon goed hoor.

ik ben 1,58 68kg en ik ben 10 kg te zwaar. dus jjij bent gewoon goed hoor meid

xxx

9 aug 2012, 16:08, Domblondjee
2

Gewoon goed :) Als je dik bent, moet je buikspieroefeningen doen. XX

10 aug 2012, 01:08, Ninasaurus
3

ik ben nog 12 ik ben 1.51 en ik weeg 55.5 ben ik te zwaar

13 aug 2012, 15:08, XxhivaxX
4

Hee je bmi is 20 precies goed!
Niet te dun niet te dik!
Geen zorgen dus !!
xx

16 aug 2012, 13:08, Amberx
5

Hee XxhivaxX ,
Ik heb je gewicht afgerond naar 55 kilo , en je bent te zwaar.
Je bmi is 24 , om goed gezond te zijn moet je een bmi hebben 21 , en je zou dan 49 kilo moeten wegen.
Misschien kan je wat meer gaan sporten!
Meer fruit , verander je levenstijl!
Succes

xx

16 aug 2012, 13:08, Amberx
6

Volgensmij ben jij wel gezond hoor,ik ben 12,1.58 en weeg 60 kilo :(
In de vakantie ben ik 4 kilo aangekomen :$
Afvallen lukt echt niet.Ik eet gewoon teveel.Ik hou t maar paar dagen uit met water,fruit en brood.

17 aug 2012, 20:08, meisje.
7

Hii ik ben een meisje van 15. 1,71 en weeg 79 kilo!! Ik weet ik ben veel te zwaar maar ik doe vaak bmi testen die zeggen dat ik prima op gewicht ben.. Alleen ik voel me niet goed door mijn gewicht.... Ik probeer goed te eten, en sport gezond, wat kan ik hier aan doen :( ik heb wel last van vreetbuien en heb dan totaal geen controleeet me zelf.ik eet zo in een paar minuten en reep chocola op! Wat kan ik hier aan doen??? ;'( xx

9 dec 2012, 16:12, XonzekeremeidX
8

hai xonzekeremeidx,

je bent volgens de bmi meter op deze website wel te zwaar:(
maar maak je geen zorgen.
ik ben ook iets te zwaar en ik heb ook nog een dikke blubberbuik, maar ik sport genoeg. Eigenlijk eet ik te veel vette dingen net als jouw vaak een hele reep chocola ofzo.
wat ik nu probeer is een rooster voor mezelf maken en me er ook echt aan probeere te houden. als ik dat niet doe krijg ik van mezelf een straf. Ook doe ik buikspieroefeningen tegen mn vetrollen. ik ben al 5 kg afgevallen. Je moet wel in je zelf vertrouwen en doorzettingsvermogen hebben dan komt het helemaal goed xx veel succes!

27 dec 2012, 15:12, dikkiedik
9

hee, ik ben 13 jaar ben 1,72 en weeg 60 kg.
Volgens tests ben ik goed op gewicht, maar zo voelt het niet, Ik eet alleen fruit en avondeten op een dag en soms een keer een broodje en drink alleen water.
Wat kan ik nog doen om af te vallen??

30 jan 2013, 19:01, lasjojo
10

Dit kwam er uit op:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx

Kijk het desnoods zelf na.
Voor jou leeftijd, en jou lengte mag je NIET 63 kilo weegt, dan ben je iets te zwaar.

Je BMI is 20,0

60kg is goed voor iemand van 173cm

Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling.

xoxo Anoniemeling

30 jan 2013, 19:01, Anoniemeling
11

Zou iedereen van onder de 13 alsjeblieft willen stoppen met meteen huilen dat je te dik bent als je de belamgrijkste groeifase in je leven nog moet doormaken?
Dit topic is gestart door een meisje met een vraag, en ze wil antwoord, niet dat iedereen mee gaat praten over hoe zwaar hun leventje is.

Nou, LiefMeisjex, je hebt misschien een klein buikje, maar voor jouw lengte is dat heel mooi. Je hebt zeker geen overgewicht, en zou het het best zo kunnen houden omdat je waarschijnlijk uitgegroeid bent. Als je je gewicht 2 jaar constant houdt en niet groeit is er al een wereld van verschil qua BMI. Je moet dus niet afvallen want dit is prima.
Als je wat gespierder wil worden raad ik sit-ups of crunches aan.

Veel succes, Dahlia

6 feb 2013, 15:02, Dahlia
12

Heejj ik ben 1.62 en ik weeg 52 kg en ben 11jaar weten jullie mss van wanneer,hoe je stopt met groeien ??

27 okt 2013, 15:10, Anoniem
13

Hè anoniem

Je stopt met groeien als je uit de pubertijd komt dat is rond je achttiende maar je kan ook pas op je 20ste uit de pubertijd komen het licht er dus aan. Ik gok want je bent best lang voor jou leeftijd dat je op achttiende uit de pubertijd komt.
Succes

4 mei 2014, 22:05, Xanoniempjex
14

heejj iedereen,
ik heb een paar tips voor iedereen die gezond wil afvallen, mij heeft het enorm geholpen en ik hoop dat het jullie ook gaat helpen.
-doe buikspieroefeningen je kan zo'n app downloaden op je iPad of tablet. doe dit wel elke dag.
-ga elke dag een halfuurtje hardlopen.
-stop met snoep/koek en ander lekkers
-eet niet meer dan je hoeft te eten, bijvoorbeeld ik eet 5 boterhammen terwijl ik aan 2 genoeg heb eet er dan 2!
-ontbijt stevig met 3 boterhammen 's ochtends en 's middags 2 (bijvoorbeeld) niet andersom!
-stop met zoet op je boterham neem inplaats van pasta kipfilet of kaas.
-eet gevarieerd het klinkt misschien raar maar het is echt waar.
-als je een tussendoortje wil neem dan fruit, rouwkost of crackers denk aan die richting.
hopelijk hebben jullie wat aan deze tips. hebben jullie er niks aan of vragen zeg het dan even, want dan kan ik jullie misschien toch nog helpen. als jullie nog meer tips nodig hebben zeg het dan even :)
xxx Isa

5 mei 2014, 09:05, @Isa
15

Hoi ik ben 11 jaar en 1.53 ik weeg 50 kilo is dit te veel??

4 jul 2014, 15:07, X anoniempje
16

Je bent helemaal niet dik, probeer wel op je gewicht te letten. succes x :*

6 jul 2014, 21:07, Tedunkindx
17

Hoi
Ik ben 12 jaar ,
Ik ben 1.56 en ik weeg 42 kg
Ik ben niet echt dik maar ik schrik van het getal dat op de weegschaal staat .! Iemand tips ???

14 mrt 2015, 08:03, Anoniempje
18

Ik eet per dag heel veel elke dag op nieuw en ik vraag me af wrm ik slank kan blijven ik eet best wel echt heel veel en drink ook heel veel

10 jul 2015, 18:07, Jan
19

Valt mee ik ben 10 en weeg 82... ik ben 155 cm lang

31 jul 2015, 19:07, tajnoa
20

Hee,
IK ben 12 jaar maar ik ben niet dik ofzo maar mijn benen zijn wel heel dik. =(
wat kan ik daar aandoen???

-xxx-

9 jan 2016, 15:01, Lautjuhh
21

Ik ben 3 en 0,65 cm lang en weeg 68 kg ben ik nu te dik

Lijkt wel of ik zwembandjes heb of een bad eend ben ik hoef me geen zorgen te maken om te verdrinken mijn vet vangt me wel op

Hier is een mooi bericht alstu

24 okt 2016, 22:10, Zwembandje
22

Hoooii ik ben 13 jaar 1,57 en ik weet 50 juli en heb best wel een buikje iedereen zegt dat ik niet dik ben maar ik vind zelf van wel ook vind ik minder eten heel lastig hoe kan ik dit verhelpen?

5 jul 2017, 20:07, Lizette

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.