Wat aangekomen
Er was een topic met een soortgelijke naam over @lisaatje-28. Maar die is verdwenen, drm zo een vraag aan haar: hoe gaat het nu?
Bijna alles over eten, gewicht en uiterlijk
Er was een topic met een soortgelijke naam over @lisaatje-28. Maar die is verdwenen, drm zo een vraag aan haar: hoe gaat het nu?
Reacties
plaats reactiemet mij gaat het goedd hoor! erg goed zelfs
Hey, fijn om te horen @lisaatje-28! Ben je ook nog meer aangekomen of stabiliseerde je gewicht? En hoe is het tussen jou en jouw vriend?
hoii @spqr, met mij en mijn vriend gaat het echt geweldig goed :D. en ik ben wel weer wat aangekomen, maar idk of we daar hierover mogen praten, want het wordt telkens verwijderd š
@lisaatje-28 Als je gwn je gewicht vertelt zonder āverheerlijkenā zou het volgens de spelregels mogen blijven staan.
oh okay, ik weeg nu 83kg.
Thx @lisaatje-28! Kan je nog even je lengte en leeftijd herinneren, was natuurlijk verwijderd want stond in oude topic haha!
haha ja klopt, ik ben 17 jaar en ben 167cm
Hoi Lisa, ik heb net even je bmi berekend en je valt nu in de klasse obesitas. Ben je je zelf hier bewust van?
@lisa, ik weet dat het je eigen keus is, maar denk echt goed na wat je doet. Qua gezondheid is het zo jammer als je nu al zo zwaar wordt. Het is alleen maar lastiger het er straks vanaf te krijgen