Voelen jullie je ook ALTIJD te dik?

Dit is de eerste keer dat ik een topic open (😂)

Maar ik ben 13 jaar, 1.66m en ik weeg 46 kilo.
Mijn BMI is 16.6 en dat is (volgens alle sites die ik heb bezocht) goed. Overal stond dat voor een 13-jarige 15,84-21,90 een goede BMI is. Ik realiseer zelf ook dat ik meer bij ondergewicht dan overgewicht zit, alleen vind ik mezef toch te dik😳 Ik heb geen eetstoornis (ik eet gewoon genoeg) maar ik was benieuwd of ik de eenigste was die NOOIT het gevoel heeft dat je precies goed bent 'kwa buikomtrek' (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)

Ik vraag niet om peptalks enz over dat ik niet onzeker moet zijn (😂❤) maar ik wou gewoon weten of jullie je ook altijd te dik voelen en of dit normaal is.

Ik ben ook een jaar dik geweest🙈 En ik ben bang dat ik weer dik ga worden... Zou het er iets mee te maken kunnen hebben?

Xx 《E》💋

4 mei 2018, 《E》


Reacties

plaats reactie
1

Hoooii E,
Ik ben 14 jaar, 1.65m en ik weeg 52 kilo. Dus een stuk zwaarder dan jou. Ik heb gewoon een normaal BMI. Ik ben zeker ook een stuk zwaarder dan dat jij bent (6 kilo) en ik ben 1 cm kleiner. Maar ik voel mezelf zo dik enzo. Ik zou graag ook 40 kg willen wegen! Maar afvallen lukt me telkens maar niet. Ik wordt er helemaal gek van! Ik hou gewoon te veel van koekjes enzo. Maar ja ik voel me echt 24/7 een varken en Ik wordt hier al een paar jaar gek van. Maar sinds 1 jaar beheerst mijn lage zelfbeeld best wel erg mijn leven. Ik heb al zoveel afval pogingen gehad, maar alles hield op na 2 dagen. ) : groetjes

4 mei 2018, 00:05, Anoniem E
2

Nee 15.8is te laag je moet 16.2 hebben. Niets te 15.8 dan heb je ondergewicht. Ps als je genoeg eet kan je ook een eetstoornis hebben het lig talleen aan de emotie en verkeerde manier. Ook hebben de meeste met een eetstoornis een normaal gewicht. En anorexia komt 0.3% voor bij de jonge vrouwen je hebt meestal een gied gewicht. Allen komen op het journaal de erste want dat is geld verdienen.

4 mei 2018, 15:05, Ex
3

Hou op je bent te dun. Door deze iri berichten word ik onzeker. He bent niet dik hoor. 😑

4 mei 2018, 16:05, 😡
4

Nee ik voel me niet dik ik ben 171 en weeg 80 kg ofzowiets ik eet alles wat ik wil

4 mei 2018, 21:05, H
5

Lees a.u.b de berichten niet op dit forum als je onzeker bent en als je er niet tegen kan ga dan hulp zoeken ,maar dit is een vrij forum om dit te delen dus ga niet zeiken.

5 mei 2018, 07:05, juliatje.
6

Juliatje hou zelf je bek jij loopt hier te zeiken. Als jij mijn bericht raar vind ga er dan niet op in. Je zoekt met iedereen ruzie ook met André terwijl hij het niet snapt. Stop gwn eens met raar te doen en te zeiken. Ga nuet op mijn berichten in.

5 mei 2018, 11:05, 😡
7

Ik loop niet te zeiken ,jij bent diegene die zwak zit te doen omdat een persoons bericht te veel invloed op je heeft.Ik ga wel op zulke dingen in dus pech.En aan Andre leg ik het uit maar kan ik er wat aan doen dat hij zo dom is om het niet te snappen.Ik doe niet raar en zeik niet jij bent diegene die zit te zeiken en als je nog een bericht schrijft ga ik er ook weer op in tot je snapt dat je zeikt.

5 mei 2018, 11:05, juliatje.
8

Oké leuk😂 ik ga toch ook met plezier mee doen aan jou spel. Jij hebt ook pech want ik ben er ook om iets te zeggen. Dat jij het nooit jan hebben sat iemand een mening geeft is jiu ding. En ik heb geen pech hoor want ik dis he toch. Jij hebt ook geluk want nu heb je die ruzie die je wil.

5 mei 2018, 13:05, 😡
9

ik ben 12 jaar en weeg 51 ongeveer mijne is 15.8 ben ik te dun

5 jun 2019, 03:06, geenhaat
10

Ik voel me ook altijd dik vooral mn buik maar ik geef toe ik heb ook een buikje ben 12 165 en 48 kilo maar ik voel me gwn dik

11 jun 2019, 15:06, Ejsjsijdjdjrurjsjmssmkwsk
11

Beste Ejsjsijdjdjrurjsjmssmkwsk je hebt zelf een gezond gewicht dus geen zorgen! En iedereen heeft wel een beetje vet en dat is ook noodzakelijk omdat we niet zonder ons vet op ons lichaam kunnen functioneren. Als je denkt dat je te dik bent kan je altijd naar een arts gaan. Als je wilt kan ik je ook gezonde leeftips geven.veel sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

11 jun 2019, 21:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.