Te zwaar en afvallen??

Hey hallo
Ik ben elf 1.58 meter en 50 kilo
Is dit te zwaar ik vind zelf van wel hoe kan ik afvallen zonder dat mijn ouders het merken?
Al mijn vriendinnen zijn 38 Enzo dus ik schaam me best wel wat kan ik doen????!

20 aug 2017, Evie


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt een bmi van 20 en dat is gwn goed!! Dus ik zou niet gaan afvallen ofz, miss kun je wat gezonder gaan eten (bijv komkommer bij de lunch of zo iets) en meer fruit eten. Miss kun je ook beginnen met buikspieren oefeningen (zie internet) of beginnen met planken. Ik zou niet gaan afvallen, maar je kunt miss wel gezonder gaan leven als je dat zelf fijner zou vinden. (Ps:je hoeft niet gezonder te leven omdat je overgewicht hebt! Dus doe het alleen om je lekkerder in je vel te laten zitten) liefsss&success

20 aug 2017, 15:08, ****
2

Hey Evie,

Of je te dik bent, ligt een beetje aan je leeftijd. Gezien je lengte vermoed ik dat je 10, 11 of 12 jaar oud bent. In dat geval zit je wat hoog in je gewicht voor je lengte. Niet te hoog, maar wel een beetje aan de bovengrens van een gezond gewicht. Als je bijv. al 14 jaar oud bent (of nog ouder) is je lengte en gewicht keurig in verhouding en heb je dus een prima gezond gewicht.

Reageer even met je leeftijd als je nog afvaltips wil.

21 aug 2017, 12:08, Timo
3

bmi 14 is te laag 15 ook. 16 valt mee.

21 aug 2017, 14:08, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.