stemmen in mijn hoofd

Hoiii ik ben een meisje die een tijdje terug de diagnose anorexia kreeg .. later probeerde ik normaler te eten en daarbij kwamen ook veel eetbuien met heel veel ongezond eten .... gister had ik ook zo'n eetbui en vandaag ben ik weer begonnen met normaal eten alleen nu ben ik zo bang om aan te komen en ik wil nu ook even een kilootje afvallen voor de zomer ,.., weet iemand hoe en heeft iemand misschien een goed idee voor ontbijt en lunch xxx Y

21 jun 2017, Y


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Y, volgens mijn heb ik jou verhaal wel eerder gezien. Toen woog jij 38 kilogram en ging jij stoppen. Volgens mijn heb jij boulimia. Kots jij het ook uit. Een eetstoornis is dat je verkeerd om gaat met eten. Bij anorexia en boulimia vinden ze zich te dik. Met anrexia heb je angst om te eten en denk je steeds eraan en wil je afvallen. Maar waarschuwing je word heel eenzaam mensen denken verkeerd over jou en je word lelijk en heel ongezond, haar uitval en darm en bot ziekte zijn ook gevolgen. Hier wil je niet inkomen. En ook niet in dat saaie kliniek/ziekenhuis. Omdat je geen privé internet en vrienden hebt daar. Je moet meer eten als normaal.

22 jun 2017, 17:06, Eva
2

Beste Y,

Wat vervelend allemaal! De diagnose anorexia krijgen is natuurlijk hellemaal niet leuk. Je moet rekening houden dat je vooral jezelf in de gaten moet houden:) Want als je een terugval krijgt ben je natuurlijk hellemaal ver van huis. Dat wil je niet!

Wat ik zou voorstellen is om in de ochtend bijvoorbeeld crackers te eten. Of yoghurt met ontbijtgranen. Dat is niet te zwaar, en dan krijg je toch wat binnen. In de middag zou je bijvoorbeeld een broodje kunnen eten, en als het hellemaal goed gaat wel 2 of 3 broodjes. Ik weet natuurlijk niet hoe erg jou anorexia is, en wat je bijvoorbeeld doet als je hebt gegeten. Je hoeft het natuurlijk niet uit te kotsen. Maar je kan ook daarna gaan sporten. Komt natuurlijk wel op hetzelfde neer.

Ik zou gewoon proberen dingen te eten, zoals crackers, brood en yoghurt. Dan kan je het steeds een beetje opbouwen. En dat is natuurlijk wat je wilt.

Heel veel suc6! Als er ooit wat is dan kan je mij mailen: ***

Knuffel sterre.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

25 jun 2017, 00:06, sterre
3

je hebt bouima geeen anorexia je eet toch veel heel goed!

25 jun 2017, 11:06, hoi
4

ze denken het maar je hebt het niet gelukkig want wij hebben kasten vol en jij wilt tch niet zond verwend prinsesje zijn of zwak je odet ons pijn en je kan niet eens lopen en je haren vallen uit ik haat het en je bent cool dus nee f*ck dat maar je hoeft niet dun te zijn

25 jun 2017, 13:06, hoi
5

Alleen een dokter kan vaststellen of en welke eetstoornis je hebt. Dus onzin wat iedereen hier zegt over boulima of dat je helemaal geen eetstoornis hebt. Jullie kennen haar niet eens in real life!!!

25 jun 2017, 15:06, Mehh
6

@mehh boulima is erger want met anorexia krijg je aandacht wat ze willen dus doe niet lief want hun willen aandacht en school missen maar ze zijn te dom ze weten niet dat het kliniek saai si hu n doe doe ons pijn ze denken ja wij zijn verwende prinsesjes wij hebben alles en wat je kotst en gooit hhet weg ddenk na over ons en je gevolgen je zult zo dood gaan eihen schuld ja let op en doe normaaal wij leven ook nog en jij verpest het omdaat je school wilt missen je bent lelijk en ongezond *

26 jun 2017, 19:06, hoi
7

Klopt wel een beetje geef toe.

5 jul 2017, 13:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.