Overgewicht.. Niet zon beetje

Hallo!
Meisje van 20 hier 1,72 en 88 kilo

Rond oud en nieuw was ik rond de 84 kilo, ja ook dat is nog te zwaar maar nu ben ik op een punt dat ik graag wat wil afvallen hoef niet dun te zijn vind een buikje wel fijn maar wel iets eraf nou alles word te klein en mensen valt het ook op, heb een buikomtrek van 88.

Wat vinden jullie?
Ben wel echt veel aant slikken dus denk dat dat 1 van de redenen is.

Gr meisje20

14 apr 2020, Meisje20


Reacties

plaats reactie
1

Hey! Wat vervelend. Als je intrinsiek gemotiveerd bent om wat af te vallen dan zou ik dat zeker proberen als ik jou was. Maar op je gewicht en het aankomen is veel van invloed, waaronder ook pillen en zo. Het is daarom goed denk ik om eerst voor jezelf in kaart te brengen waardoor het aankomen is gekomen, zodat je daar gericht wat aan kunt doen. Sport/beweeg je bijvoorbeeld en zou je daar gemakkelijk wat aan kunnen veranderen? En wat eet/drink je op een dag op het moment?

14 apr 2020, 16:04, B
2

Beste Meisje20, ik kan je wat dieetadvies geven maar bedenk eetpatroon,slaappatroon,stress,bewegen,medicijnen,depressie,eetstoornis en genen en hebben invloed op gewicht. Vraag ook je omgeving om hulp en maak een afvalplan en doe afvallen in stapjes.

14 apr 2020, 17:04, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.