Onopvallend afvallen..

Heey,
Iedereen kent het wel; afvallen!
Ik ben 15, 1.63 en weeg 64 kilo en heb een BMI van 24
Ik ben van plan om 10 kilo af te vallen, en dat is niet niks!
Het liefst al het meeste voor 27 januari (mama jarig) en wil dan me familie verrassen :D
Maar ik wil gezond en goed eten, genoeg energie hebben en dat niet te veel mensen het meteen opvalt en raar gaan doen..
Doen: 2 liter water drinken, soms een koekje, 2 stuks fruit p/d, genoeg slaap en beweging

Ik heb al gehoord dat touwtje springen goed voor je is, met 3 problemen voor mij;
-heb geen springtouw (kopen)
-buiten is te koud
-binnen kan niet echt

Hebben jullie nog meer (gezonde) tips?? :D

11 dec 2012, insecure


Reacties

plaats reactie
1

hoii,,

Op deze site staat allerlei informatie over gezond afvallen.
En anders kun je nog met een deskundige gaan chatten of mailen!

xxx

11 dec 2012, 19:12, xmeertje
2

Dankjewel! Ik chat nu ook met een deskundige :D

11 dec 2012, 19:12, insecure
3

Ik ben niet te dik maar ik wil wel wat afvallen. Ik ben 1, 53m en ik weeg 47 kg. Ik wil naar 42kg in een week.

12 apr 2016, 21:04, An Oniem
4

Ik ben 13 jaar, 152cm en 36,7 kilo. Mensen zeggen dat dat te licht is maar ik vind het te zwaar. Ik wil naar 32 kilo. Ik heb gewoon een Basic fit abonnement en ik ga 4x per week

26 okt 2017, 17:10, Chocolaatje
5

Dan ben je veel te dun. Nu heb je een beetje Ondergewicht. Maar als jij gaat afvallen ben je slecht bezig. Maar hier trek je je toch niets van aan. Jammer dat je zo mager wilt worden. Best erg, niet mooi als je zo dun bent.

27 okt 2017, 16:10, Eva💋
6

Gewoon je vriendinnen en familie veel eten geven en dan lijk jij minder dik👍

30 okt 2017, 00:10,

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.