Ondergewicht of niet?

Hoi, ik ben 145 centimeter lang en weeg 34 kilo. Mijn gewicht schommeld een beetje. soms weeg ik 36 kilo maar de laatste tijd weeg ik 34 kilo dus. is dat goed? en nu ik 34 kilo weeg... Heb ik dan ondergewicht? (ik ben een meisje als dat uitmaakt.)

19 dec 2016, EEN MEISJE


Reacties

plaats reactie
1

nee. je heb een mooi gewicht hor. alleen als je ng lichter wordt zou ik het tegen je oudes seggen.

19 dec 2016, 23:12, Ssbbwgirl
2

Zoek je BMI op! dan kan je in de gaten houden hoeveel je mag wegen, wanneer je ondergewicht hebt en wanneer overgewicht!

8 jan 2017, 01:01, sterre
3

hoi ik weeg 80 en ben 188 cm ik ben 15 jaar
ik denk dat ik dunner ben als
de rest hoop ik

25 jan 2017, 18:01, maartje
4

@maartje

met de lengte en het gewicht van dat jij hebt zit je nog net in het gezonde gedeelte, echter niet aan de kant waar jij denkt. met een gewicht van 80 kilo bij jou lengte heb je bijna overgewicht. je bent dus waarschijnlijk ook niet dunner dan de rest. sorry dat ik het zeg, maar misschien zelfs wel iets dikker. daar is verder niets mis mee, zolang je maar niet meer al te veel aankomt.

27 jan 2017, 17:01, rose
5

beste rose ik ben wel heel dun en ik weeg nu 83 ik et wel veel maar iedereen vraag heb jij anorexia ik weeg veel en ben 188 maar ik ben best verdrietig wat jij stuurt maar je bent wel eerlijk maar al ALS ik dik was was het ook goed

27 jan 2017, 18:01, maartje
6

@maartje
als je echt heel dun bent zouden het ook nog spieren kunnen zijn. uitrekenen of het vet is is vrij simpel. daarvoor heb je allen de omtrek van je nek, taille (smalste punt bij vrouwen, ter hoogte van navel bij mannen) en heupen (alleen bij vrouwen) in centimeter voor nodig. (normaal ook lengte en gewicht, maar die heb je al gegeven).
zou je deze willen geven, dan kunnen we uitrekenen of het vooral spieren of vet is

31 jan 2017, 16:01, rose

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.