Niet durven hardlopen

Ik wil heel graag hardlopen maar ik durf niet alleen want ik ben bang dat ik mensen tegenkom en ik ken best veel mensen want ik ben 14 dus ik ben bang dat die kinderen zo raar gaan kijken.. ik durf het niet kan iemand mij helpen

1 dec 2018, Lizzy


Reacties

plaats reactie
1

Stel elke keer de vraag bij je, ga ik me hele leven aantrekken van andere mensen? en misschien vinden mensen je juist stoer doordat je het doet en zelf kunnen je vrienden niet verplichten wat te doen en het is wel handig dat je het opbouwt het hardlopen en vergeet niet voor en erna goed te rekken.

1 dec 2018, 20:12, juliatje.
2

Hey Lizzy,

Wat leuk dat je wilt gaan hardlopen!
Ik kan me voorstellen dat je het best spannend vind om hier alleen mee te beginnen en dat je erg bang bent dat andere mensen naar je gaan kijken.

Zoals juliatje ook al aangeeft, is het heel belangrijk dat je het hardlopen heel voorzichtig opbouwt omdat het erg belastend is voor je spieren en gewrichten. Helemaal omdat je nog in de groei bent, is het belangrijk dat je niet te hard van stapel loopt en voldoende rust neemt na een training.

Ik raad je aan om je aan te sluiten bij een loopgroep of een atletiekvereniging bij jou in de buurt. Zo loop je samen met anderen en krijg je goede begeleiding bij de opbouw.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel hardloopplezier!

Liefs, Amy

2 dec 2018, 10:12, Amyxx
3

Hey lizzey!
Als je het heel eng vindt kan je ook natuurlijk in een ander dorpje hardlopen! Maar je kan ook met vrienden en/of je vader/moeder.
En je hoeft je helemaal niks aan te trekken van andere mensen! Er is maar 1 jij en dan moet je niet teveel aantrekken wat andere mensen vinden!
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Greetzz Amy🥰

3 dec 2018, 15:12, Amy_lol
4

Als je bij weilanden/bos/natuurgebied woont kun je ook daar hardlopen, samen met iemand anders als het anders te gevaarlijk is

3 dec 2018, 18:12, Vis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.