Mijn moeder wil me dik hebbenjsjxj

Hoi

Ik weeg 63 kilo ben 13 jaar en 165
Mijn moeder zegt dat ik te dun ben en dat ik minstens 90 kilo moet wegen want nu heb ik anorexia maar dat klopt helemaal niet volgens mij ik eet nu elke dag ontbijt: 3 boterhammen met hagelslag een koekje en cola middag: 2 boterhammen chocopasta en koekje en energy drankje avond: 2x in de week patat 2x in de week pizza en 2x in de week pannekoek en een keer uiteten meestal naar Mac en dan moet ik big Mac groot
Tussendoortjes: 2 bros repen 2 KitKat en 1 milka chocolade reep en pakje koekjes
Moet ik dit wel doen ik ben de laatste week 2 kilo aangekomen help?!

25 jun 2016, Anoniempjee


Reacties

plaats reactie
1

Kreeg je moeder misschien vroeger te weinig eten ofzo? Of was ze heel dun? Want dan zou daarom misschien willen dat jij dan wel genoeg eet, liever te veel.

25 jun 2016, 18:06, kers
2

idk

26 jun 2016, 14:06, Anoniempjee
3

hey Anoniempjee
omg dit is echt heel ongezond!! Ga naar de huisarts met je moeder erbij het liefst, maar waarschijnlijk wil ze niet dat je gaat, maar ga dan alleen of ga naar de GGD of vertel het bij school, misschien kunnen zij je helpen. En twee kilo in een week aankomen is NIET NORMAAL!!!
Echt doen meid je kan haar niet jouw gezondheid laten verneuken.

26 jun 2016, 16:06, Love
4

Je bent het geweldigste gewicht ever, laat je moeder het niet ruïneren!!
Xxxx je Mousie

26 jun 2016, 16:06, Mousie
5

je bent prima zoals je nu bent en het is niet gezond om zo vaak pannenkoeken patat en pizza te eten. vraag anders aan je moeder waarom ze het vind. als jij het niet wil moet je het haar duidelijk zeggen. dit is natuurlijk heel lastig maar je voelt je er wel beter door en praat anders met iemand van school of je oma of oom iemand die je vertrouwd
xxx babette

15 aug 2016, 12:08, happy girl x
6

Niet naar. Je moeder luisteren want 90 kilo kan je Obesitas worden ej dat is erg en je moet echt fruit ofzo eten in plaast van dingen in de macdonalds ofzo

15 aug 2016, 15:08, gezonde meid

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.