Ik wil gaan afvallen..

Maar m'n ouders mogen er dus echt NIET achterkomen...Dan gaan ze zich helemaal zorgen om me maken enzo. Weet iemand hoe ik stiekem toch wat kilootjes kan afvallen? Alvast thankyou! xx

26 dec 2011, AnnaSophie


Reacties

plaats reactie
1

licht er aan of het wel nodig is anders help ik niet en al zou ik dat wel doen terwijl het niet nodig is dan zullen ze het toch weg halen dus heeft niet echt zin weet je
maar hoe oud ben wat is je lengte en gewicht

26 dec 2011, 17:12, mya
2

Ik vraag alleen om tips, zegmaar. Ik vind mezelf wel wat te zwaar: Mijn leeftijd is 12 jaar, mijn gewicht is 50Kg en ik ben 1.67m. En anders vraag ik wel iemand anders?
Ik ga niet extreem afvallen, gewoon 2/3 kilootjes eraf.

26 dec 2011, 23:12, AnnaSophie
3

IK ben 16
ben 83 kilo
en dan !

29 dec 2011, 17:12, POEPCHINEES
4

uhh geen toetjes meer en geen frisdrank
gewoon ontbijten maar geen chocola of pindakaas erop een plakje kaas
1 stuk fruit voor de 1ste pauze en de 2de pauze brood en alweer geen choco of pindakaas
en dan als laatste avondeten maar na 8:00 niet meer eten
doe voor je naar bed gaat wat oefeningen en als jeweer wakker word ook wat oefeningen
(en loop met een rechte rug,schouders naar achteren kin omhoog )
dat staat mooier sraalt zelfverzekerheid uit en dat isgoed voor je ofzoiets dan belast je je organen en rug niet
en je lijkt dunner want als je krom loopt krijg je een bolle buik last van je rug ...
en drijk 1,5 of 2 Lieter water per dag

29 dec 2011, 17:12, mya
5

Ik val ook af. Maar mijn moeder weet het wel. Ik heb een normaal figuur, maar alsnog wil ik wat kwijt. Als eerst kun je beginnen om die 'troep' weg te gooien. Chocolade, chips het moet weg. Daarna kun je beginnen om wat meer te bewegen. Je kunt bijvoorbeeld een schema aanmaken, waarbij je elke dag 'wat' doet. Dus bijvoorbeeld. Maandag: 10x sit ups dinsdag: ... woensdag: hardlopen etc.. Maar zorg dat je wat doet. Je moet véél water drinken, fruit & groente eten. En aan het einde van de week kun je je gaan wegen. Ik denk dat je er dan wel kilootjes kwijt bent, maar dat wou je toch? Ik weet niet hoeveel kilo's je kwijt wilt, maar niet teveel denk ik, je bent pas 12.

6 jan 2012, 12:01, Pringles.
6

Wow! Je bent 12, 50kg & 167 cm. Dat is een normaal gewicht hoor? Zeker met jou lengte. En je bent nog in de groei. Ik zou niet gaan afvallen, je bent precies goed. Ik heb net even je BMI berekent en die zei precies hetzelfde! Je bmi is 18. Dat is goed.

6 jan 2012, 12:01, Pringles.
7

Hoi allemaal,
Ik heb een tip voor afvallen:
Zeg tegen iemand als je iets ongezonds wil pakken, dat helpt en je blijft van eten af. Schrijf op wat je per dag eet. Zo heb je een overzicht en is alles veel makkelijker. Drink veel zon 1,5 l per dag. Schrap wat je vindt dat je te veel eet weg en probeer dat. Sport ook veel. Je kunt ook just dans doen op de wii, computer of iets anders. Dans mee en je valt ook af.

Bij mij is het problerm echter dat ik wel afval, maar ik blijf arm, been en buikvet houden, weet iemand hiervoor tips?

Xx

16 feb 2017, 19:02, Dikzakje03

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.