Iedereen denkt dat ik Anorexia heb.

Ik ben best dun , en ik wil graag aankomen.
Mensen zeggen heb jij anorexia? daar op antwoord ik meestal nee. Maar ik weet het zelf niet? Ik weet dat als je anorexia hebt dat je denkt dat je heel dik bent maar dat je eigenlijk dun bent.
Ik vind mij totaal NIET dik , dus heb ik eigenlijk geen anorexia , maar ben wel erg dun.
Ik ben 12 en ben ongeveer 1,60 (misschien iets meer , ik weet het niet)

Hoeveel moet je eigenlijk wegen op zo'n leeftijd^^

Ik heb BMI gedaan , maar de ene keer zeggen ze dat ik gezond ben ( daar geloof ik niets van!) en dan andere keer zeggen ze dat ik ondergewicht hebt ( en dat geloof ik best )

8 nov 2015, XxTijgerQueenxX


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben 12 ben 160 lang en weeg 39 kg. Mn moeder zegt dat ik me geen zorgen moet maken maar dat doe ik wel. Mijn BFF zei eens dat ik best anorexia kan hebben en dat ik niet gezond dun ben. Ik probeer aan te komen, alleen in plaats daarvan val ik juist af...

Xxx

8 nov 2015, 21:11, Just A Girl
2

Jaa , ik heb precies hetzelfde!!

9 nov 2015, 21:11, XxTijgerQueenxX
3

Hii allemaal,
Toen ik 12 was had ik precies hetzelfde. Ik was superdun en kon ook niet meer aankomen. Totdat ik in de pubertijd kwam. Je komt hier Sws al meer in aan omdat je meer eetlust hebt sn je komt Sws vel sneller aan. Ook heb je minder zin om iets te gaan doen dus val je niet af 😂😂

23 jan 2017, 00:01, Anoniemertxx
4

dat bmi berekenen had ik laatst ook, ze zeiden bij mij dat ik te licht was, daarna ging de hele klas aan mij vragen heb je anorexia of zo je bent veel te dun voor je lengte.

24 jan 2017, 18:01, kaatje03073

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.