Hoe veel zijn jullie aangekomen deze vakantie

Hoi allemaal mijn vraag is hoeveel jullie zijn aangekomen deze vakantie ik best wel veel ik heb mee 2 dagen geleden gewogen en ik ben van 79.1 naar 84.9 dus dat is 5.8. Ik zal me straks opnieuw wegen en dan zeg ik dat ook even

31 aug 2019, Xxx love is real

Reacties

plaats reactie
1

Zo ik hem me even gewogen en de telling staat nu op 85.2 dus intotaal nu 6.1

31 aug 2019, 13:08, Xxx love is real
2

Het is wel belangrijk om gezond te blijven eten, als je wilt wil ik je wel gezonde leeftips geven en wat is je bmi? want een gezonde bmi en vetpercentage is belangrijk voor een goede gezondheid vaak.

31 aug 2019, 15:08, juliatje.
3

Heey Xxx love is real,
Wat zijn je lengte en leeftijd en ben je zelf ook blij met de gewichtsveranderingen?? En wat doe je om aan te komen in de vakantie??

31 aug 2019, 16:08, Meee
4

Ik ben nu 30kg kwijt

1 sep 2019, 10:09, Bikinigek
5

Hey lieve allemaal jullie hoeven je geen zorgen te maken hoor om mij im heb een darm en een vocht probleem ik kan makkelijk 5 kilo lichter of zwaarder zijn de dag er naar door vocht en optipatie

1 sep 2019, 16:09, Xxx love is real
6

Hoi ik ben van 82 naar 86 kilo gegaan ik ben 171cm en ben 16 jaar en ik heb net m'n bmi berekend en zag dat ik van overgewicht naar obesitas ben gegaan opzich vind ik dit zelf niet erg en zie ik het ook niet echt aan mezelf.

2 sep 2019, 14:09, S
7

S het is wel erg voor je gezondheid en ik raad aan om naar een huisarts te gaan. Ik wil je ook wel gezonde leeftips geven als je wilt.

2 sep 2019, 14:09, juliatje.
8

Zolang je het zelf niet erg vindt en er geen last van hebt nog niet echt een probleem. Maar het is miss wel verstandig om het een beetje in de gaten te houden. Enig idee waardoor het is gekomen?

2 sep 2019, 19:09, B
9

B niet altijd merk je dat het niet goed gaat met je lijf en soms is het erg lastig om achter te komen of je gezond bent. En als je nu ongezond leeft en gezond bent betekend het niet dat je over een aantal jaar weer gezond bent dus daarom raad ik gezond leven aan doordat ongezond leven je leven in de weg gaat zitten.

2 sep 2019, 21:09, Juliatje.
10

Snap ik Juliaatje. Maar naast de fysieke gezondheid is er ook nog zoiets als je mentale gezondheid. Onzekerheid over uiterlijk/gewicht zorgt vaak voor mentaal minder gezond zijn en mentaal minder gezond zijn heeft vaak weer gevolgen voor je fysieke gezondheid. Een hogere kans op allerlei ziektes bijvoorbeeld, maar ook de kans op verder aankomen of juist verder afvallen. Daarom is het ook erg belangrijk om mensen positief te benaderen. Niet alleen maar op dat gewicht hameren maar ook aandacht hebben voor de persoon erachter. Iedereen is mooi zoals die is, je bent niet meteen slecht, lelijk of heel dom bezig als je gewicht/uiterlijk afwijkt. We weten hier lang niet altijd waar een afwijkend gewicht bij mensen op deze site vandaan komt, zeker niet altijd met de eerste info die ze hier geven. Op deze website is genoeg info te vinden over de gevolgen van te zwaar zijn. Als mensen persoonlijke tips willen, dan vragen ze daar vaak wel om. Tot die tijd zou ik het mooi vinden als we mensen die wat zwaarder of lichter zijn ook gewoon een hart onder de riem steken. Een beetje zelfvertrouwen geven en ze juist qua focus misschien wel een beetje van dat getal op de weegschaal of de BMI afbrengen. Dan kan de knop naar een soms nodige gezondere leefstijl daarna wel om.

3 sep 2019, 07:09, B
11

B ik vind mentale gezondheid belangrijk maar als je een gezond bmi/vetpercentage hebt ga je jezelf vaak beter voelen dan toen je overgewicht had en vaak zelf beter doordat je dan gezonder leeft. Vaak als ik dieetadvies geef dan raad ik aan dat ze hulp in de omgeving vragen voor steun zodat ze er niet mentaal op achteruit gaan en bij gezonder leven: je hoeft geen fitgirl of boy te zijn om gezond te leven maar over minder in je vel zitten heb je gelijk dat het niet oké is maar mijn dieetadvies is meer dan gezond eten en beweegtips doordat overgewicht veel meer redenen kan hebben vaak is het een mix van redenen bijv. stress,weinig bewegen en een slecht werkende schildklier. Zelf is het ook vrij moeilijk om in een klein bericht te oordelen hoe iemand er voor staat in het leven daarom stel ik ook vragen aan die persoon om advies op maat te bieden. Ik blijf altijd aardig naar personen met een afwijkend gewicht en vetpercentage en bied ze ook steun aan als ze er behoefte aan hebben maar ik probeer ook de algemene gezondheid van een persoon op 1 te laten zetten en niet op 3 bijv.

3 sep 2019, 09:09, juliatje.
12

2 of 3 kilo

12 sep 2019, 23:09, Blablabla

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer