Hoe veel zijn jullie aangekomen deze vakantie

Hoi allemaal mijn vraag is hoeveel jullie zijn aangekomen deze vakantie ik best wel veel ik heb mee 2 dagen geleden gewogen en ik ben van 79.1 naar 84.9 dus dat is 5.8. Ik zal me straks opnieuw wegen en dan zeg ik dat ook even

31 aug 2019, Xxx love is real


Reacties

plaats reactie
1

Zo ik hem me even gewogen en de telling staat nu op 85.2 dus intotaal nu 6.1

31 aug 2019, 13:08, Xxx love is real
2

Het is wel belangrijk om gezond te blijven eten, als je wilt wil ik je wel gezonde leeftips geven en wat is je bmi? want een gezonde bmi en vetpercentage is belangrijk voor een goede gezondheid vaak.

31 aug 2019, 15:08, juliatje.
3

Heey Xxx love is real,
Wat zijn je lengte en leeftijd en ben je zelf ook blij met de gewichtsveranderingen?? En wat doe je om aan te komen in de vakantie??

31 aug 2019, 16:08, Meee
4

Ik ben nu 30kg kwijt

1 sep 2019, 10:09, Bikinigek
5

Hey lieve allemaal jullie hoeven je geen zorgen te maken hoor om mij im heb een darm en een vocht probleem ik kan makkelijk 5 kilo lichter of zwaarder zijn de dag er naar door vocht en optipatie

1 sep 2019, 16:09, Xxx love is real
6

Hoi ik ben van 82 naar 86 kilo gegaan ik ben 171cm en ben 16 jaar en ik heb net m'n bmi berekend en zag dat ik van overgewicht naar obesitas ben gegaan opzich vind ik dit zelf niet erg en zie ik het ook niet echt aan mezelf.

2 sep 2019, 14:09, S
7

S het is wel erg voor je gezondheid en ik raad aan om naar een huisarts te gaan. Ik wil je ook wel gezonde leeftips geven als je wilt.

2 sep 2019, 14:09, juliatje.
8

Zolang je het zelf niet erg vindt en er geen last van hebt nog niet echt een probleem. Maar het is miss wel verstandig om het een beetje in de gaten te houden. Enig idee waardoor het is gekomen?

2 sep 2019, 19:09, B
9

B niet altijd merk je dat het niet goed gaat met je lijf en soms is het erg lastig om achter te komen of je gezond bent. En als je nu ongezond leeft en gezond bent betekend het niet dat je over een aantal jaar weer gezond bent dus daarom raad ik gezond leven aan doordat ongezond leven je leven in de weg gaat zitten.

2 sep 2019, 21:09, Juliatje.
10

Snap ik Juliaatje. Maar naast de fysieke gezondheid is er ook nog zoiets als je mentale gezondheid. Onzekerheid over uiterlijk/gewicht zorgt vaak voor mentaal minder gezond zijn en mentaal minder gezond zijn heeft vaak weer gevolgen voor je fysieke gezondheid. Een hogere kans op allerlei ziektes bijvoorbeeld, maar ook de kans op verder aankomen of juist verder afvallen. Daarom is het ook erg belangrijk om mensen positief te benaderen. Niet alleen maar op dat gewicht hameren maar ook aandacht hebben voor de persoon erachter. Iedereen is mooi zoals die is, je bent niet meteen slecht, lelijk of heel dom bezig als je gewicht/uiterlijk afwijkt. We weten hier lang niet altijd waar een afwijkend gewicht bij mensen op deze site vandaan komt, zeker niet altijd met de eerste info die ze hier geven. Op deze website is genoeg info te vinden over de gevolgen van te zwaar zijn. Als mensen persoonlijke tips willen, dan vragen ze daar vaak wel om. Tot die tijd zou ik het mooi vinden als we mensen die wat zwaarder of lichter zijn ook gewoon een hart onder de riem steken. Een beetje zelfvertrouwen geven en ze juist qua focus misschien wel een beetje van dat getal op de weegschaal of de BMI afbrengen. Dan kan de knop naar een soms nodige gezondere leefstijl daarna wel om.

3 sep 2019, 07:09, B
11

B ik vind mentale gezondheid belangrijk maar als je een gezond bmi/vetpercentage hebt ga je jezelf vaak beter voelen dan toen je overgewicht had en vaak zelf beter doordat je dan gezonder leeft. Vaak als ik dieetadvies geef dan raad ik aan dat ze hulp in de omgeving vragen voor steun zodat ze er niet mentaal op achteruit gaan en bij gezonder leven: je hoeft geen fitgirl of boy te zijn om gezond te leven maar over minder in je vel zitten heb je gelijk dat het niet oké is maar mijn dieetadvies is meer dan gezond eten en beweegtips doordat overgewicht veel meer redenen kan hebben vaak is het een mix van redenen bijv. stress,weinig bewegen en een slecht werkende schildklier. Zelf is het ook vrij moeilijk om in een klein bericht te oordelen hoe iemand er voor staat in het leven daarom stel ik ook vragen aan die persoon om advies op maat te bieden. Ik blijf altijd aardig naar personen met een afwijkend gewicht en vetpercentage en bied ze ook steun aan als ze er behoefte aan hebben maar ik probeer ook de algemene gezondheid van een persoon op 1 te laten zetten en niet op 3 bijv.

3 sep 2019, 09:09, juliatje.
12

2 of 3 kilo

12 sep 2019, 23:09, Blablabla
13

Ik wil ook dikker worden plssssss kan iemand me tips geven

24 jun 2020, 18:06, Plssss geef me tips
14

Ik ben 6 kilo afgevallen deze quarataine

25 jun 2020, 08:06, poko
15

Zo'n 2 kilo aangekomen maar wil meer aankomen

25 jun 2020, 17:06, Plssss geef me tips
16

5,3 kilo aangekomen sinds thuisschool begon. Ik begin nu ook buikje te krijgen. Vindt het eigenlijk echt heel erg opwindend....

3 jul 2020, 09:07, .
17

@. Fijn dat je het niet erg en zelfs wel opwindend vindt, dat je wat zwaarder wordt en een buikje krijgt.

3 jul 2020, 09:07, T
18

@. Hoe oud, lang en zwaar ben je? Is er zoveel veranderd in je leefstijl sinds thuisschool, dat je bent aangekomen?

3 jul 2020, 11:07, B
19

2 kilo :(
Iemand afval tips?
of booty workouts xx ly all

3 jul 2020, 15:07, anoniempjuhh
20

Eej plssss geef me tips
Ik kan je wel tips geven, ben er zelf ook mee bezig.. je moet maar eens kijken via google of kik daimlr
Daar geven ze de beste tips

11 jul 2020, 10:07, BredaNL
21

Ik ben zelf al 6.7 kilo aangekomen maar nog lang niet genoeg

13 aug 2020, 11:08, Plssss geef me tips
22

Ik heb goed mn best gedaan en ben 6 kilo aangekomen!! Van de 81 naar de 87 kg, heerlijk die paar extra kilo's

16 aug 2020, 00:08, L
23

L hoe lang ben jij? En hoe oud?

16 aug 2020, 08:08, D
24

Ik ben 1.75 m en 16

16 aug 2020, 17:08, L
25

Helemaal met je eens L

16 aug 2020, 17:08, Plssss geef me tips
26

Netjes hoor L. Ga zo door!

16 aug 2020, 18:08, T
27

Top gewicht L ga zo door! Ben je een jongen of een meisje? Ik vind meiden die durven dik te zijn echt mooi.

16 aug 2020, 20:08, Iw
28

ik ben niet aangekomen, ben juist 3/4 kilo afgevallen whahah

16 aug 2020, 22:08, sad girl
29

Wat jammer voor je

17 aug 2020, 13:08, Plssss geef me tips
30

Veel te veel.
Van 83,6 naar 88,1 vanmorgen.

Afgelopen 5 weken 3,1 kilo.

Ergste is alleen dat ik nu volgens de BMI meter zwaar overgewicht heb. Mijn BMI maf maximaal 23,93 zijn en is nu 29,78.

Ik moet minimaal 18 kilo afvallen om een gezond gewicht te hebben.
Stoppen met eetbuie. Is doel 1

18 aug 2020, 23:08, Lotte435
31

Zelf ben ik niet zo gevoelig voor schommelingen in gewicht. Ben al jaren stabiel, vakantie of geen vakantie. Geen idee hoe dat komt, want het is niet zo dat ik elke periode evenveel eet of zo. Maar waar ik wel benieuwd naar ben, bij degenen die zijn aangekomen, is het bij jullie ook goed zichtbaar, en zo ja, waaraan? En wat vind je daarvan?

19 aug 2020, 15:08, B
32

Sinds het begin van Corona enzo ben ik al 9 kilo aangekomen weeg nu 78.6! Ik ben wel een klein beetje gegroeid maar vooral dikker geworden. Ik heb eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad dat het me goed staat enzo!

@B Bij mij is het wel best goed te zien omdat ik hiervoor nog niet zo heel zwaar was. Ik vind het best mooi om dikker te zijn. Ik kreeg eerst een strakke en bolle buik maar dat was na een tijdje weg en nu heb ik een buikje. Als ik zit kun je het wel zien in shirts enzo maar als ik sta valt het niet echt of. Ik ben ook op mijn bovenbenen en billen dikker geworden.

19 aug 2020, 16:08, Sill
33

Hey sill alleen gewicht zegt niet veel. Om te weten of dat veel is moet je ook je lengte, leeftijd en geslacht weten. Want alleen door verhouding zie je of je dun of dik bent. Voor iemand die 2m hoog is, is 78 niet veel

19 aug 2020, 17:08, D
34

Ik ben een meisje van bijna 17 en ben 1.71 lang. Ik woog afgelopen week 78.6 kilo.

19 aug 2020, 17:08, Sill
35

Lekker bezig hoor sill. Lekker door blijven eten en nog mooier worden!

19 aug 2020, 21:08, T
36

Mooi sill👍 Zeker een leuke en mooie meid! Blijf lekker door eten en nog mooier met je buikje, benen en billen te worden!

19 aug 2020, 22:08, Top
37

Ik ben zelf een klein beetje aangekomen. Ik denk 3-5 kilo maar ik heb geen weegschaal thuis. Ik merk in de kleedkamers op school dat steeds meer meiden een buikje hebben. Ik heb het zelf al wat langer maar bij ons heeft iets meer dan de helft nu al een buikje. Is dit op meer scholen zo? Mijn conditie is wel echt slechter geworden:(

@sill lekker! Leuk dat je leuke reacties krijgt. Ben je ook al wezen zwemmen enzo? Ik vond dat de eerste keer eng maar ik voelde me eigenlijk heel goed in bikini. Kom je nog steeds aan of is het nu weer normal

31 aug 2020, 08:08, O
38

Voor iedereen die wil aankomen: cool dat jullie er zo open over zijn. Ikzelf schaam me er nog al voor dat ik mollige/dikkere meiden leuk vind maarja dat ben ik lmao.
Voor de mensen die willen aankomen, weten jullie vrienden of familie dat jullie dat willen? (Bij mij weet niemand het lol)

ᐡ꒳ᐡ

1 sep 2020, 07:09, \(⁄˘⁄ ⁄ ω⁄ ⁄ ˘⁄)/ ♡
39

Het is niet zo dat ik heel graag dik wil zijn maar ik ben het gewoon:) ik eet ook niet echt ongezond of super veel maar ik denk dat ik gewoon snel en makkelijk aankom. Het is ook niet dat ik me ervoor schaam en ik weet dat het wel gezonder is om aftevallen maar ik vind het te veel moeite en ik wil het ook niet graag genoeg om er echt aan te beginnen.

Klinkt vaag maar ik vind mollig zijn eigenlijk gewoon prima

1 sep 2020, 14:09, O
40

@O ik ben een meisje van 13 ik zit al mijn hele leven al steeds tussen overgewicht en normaal gewicht in dus heb mijn hele leven al een buikje zo een met bet wat dan over je broek vaat een beetje en dat je in gwn van die losse high waste broeken een vet bobbel ziet en dan nog een bij mijn shirt. In mijn klas hebben ook veel meisjes een buikje hoor maar dat is meer zon zwemband zeg maar maar die van mij is wat dikker en breder. Ik ben 1.65 en 65 kilo.

8 okt 2020, 16:10, Dik meisje
41

@dik meisje

Vindt je dit leuk of wil je er juist vanaf?

8 okt 2020, 20:10, Meh
42

Ik vind mijn buikje wel leuk het is lekker zacht. Maar soms is het ook vervelend want ik heb niet zo een goede conditie en heel veel kleren zitten ook strak.
Voor de rest vind ik mijn buikje wel mooi.

9 okt 2020, 15:10, Dik meisje
43

@dik meisje
Begrijpelijk, dikkere zachte buiken zijn ook mooi :3

9 okt 2020, 21:10, Meh
44

@meh
Maar soms ook irritand want het hangt en het zit in de weg ik zeg dat het ok is maar dat is omdat ik er niet superveel moeite mee heb. Het lijkt mij ook best fijn om slank te zijn.

9 okt 2020, 22:10, Dik meisje
45

Ik ben sinds 16 aug. nog een paar kilo aangekomen.. weeg nu 92 kg.
Begin nu wel te merken dat ik echt best lui aan het worden ben.

10 okt 2020, 23:10, L
46

Zulke buiken zoals jullie hebben, echt een droom. Hou echt van meiden met zachte blubber!

11 okt 2020, 22:10, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.