Hoe kan ik iets afvallen en op gewicht blijven?

Ik ben een tijdje best tevreden geweest over mn lichaam en het gewicht vind ik niet eens zo belangrijk, maar wel hoe ik eruit zie!
Ik voel me al een tijdje niet zo goed en heb last van depressie, maar daardoor eet ik heel ongezond en is mijn lichaam ook echt verslonst..
Ik wil graag weer iets afvallen en weer in goeie vorm raken, maar dat lukt maar niet!

Hebben jullie eet-, sport- of gewoon leeftips???
Liefs xx

16 okt 2016, anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

hoi! Op dit moment weet ik niet hoe oud je bent, en hoe veel je weegt en wat je voedingspatroon is. Dus kan ik daar weinig over zeggen. Maar sporten kan nooit kwaad! Oké je moet natuurlijk nu niet elke dag 3 uur gaan sporten maar 3 keer in de week kan al genoeg zijn. Begin gewoon rustig aan en dan kan je het daarna opbouwen. Eetpatroon? kijk op www.voedingscentrum.nl daar kan je vinden wat je moet eten, op welke leeftijd.
Last van depressie? Je hebt er pillen tegen die je zou kunnen halen. Je zou natuurlijk ook gewoon het je ouders kunnen vertellen en naar de dokter gaan. Meestal werkt dat het snelst. Want zelf uit een depressie komen is heel moeilijk! Ik hoop dat ik wat heb kunnen helpen!

X

8 jan 2017, 01:01, sterre

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.