Help me ik weet het niet

Hey jongens ik ben een meisje van 14
Ik heb een vraagje ik heb namelijk last sinds de zomer vakantie dat kleding mij ineens heel strak zit. Mijn broek moet ik echt heel erg mijn best doen om hem dicht te krijgen en shirts rollen op. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo heel veel aangekomen wel een beetje maar niet zo heel veel dat valt volgens mij best wel mee. Ook is mijn kleding maar 2 maten hoger geworden hebben jullie meer info nodig. Vraag me

8 okt 2019, 🦋


Reacties

plaats reactie
1

Hoii,

Wat is je gewicht? hoe groot ben je?

en welke maat heb je nu?

8 okt 2019, 16:10, tim
2

Lengte 176
Gewicht 80
Maat broeken 42 shirt 38

8 okt 2019, 17:10, 🦋
3

Je bent inderdaad iets te dik maakt verder niet veel uit als je het zelf niet erg vind vind je het wel erg dan raad ik je aan om af te vallen.

8 okt 2019, 18:10, tim
4

Heb je goede afval tips

8 okt 2019, 18:10, 🦋
5

1 Maak je ontbijt van te voren klaar dat is lekker makkelijk.
2 Kijk voor gezonde recepten op voedingscentrum ,want dan weet je of dat gezond is een kookboek of het internet is soms ook betrouwbaar.
3Download een dieetapp.
4 Neem altijd een boodschappenlijstje mee dan ga je geen dingen halen die niet nodig zijn.
5 Ontbijt ook goed dat versterkt een vol gevoel bijvoorbeeld broodsoep, smoothie, plantaardige yoghurt(zonder suiker), fruit, groente of noten.
6 Probeer anders het Dash dieet.
7 Blijf positief ,dus als je ongezond een keer eet denk dan volgende keer beter.
8 Denk bij jezelf als je iets ziet wat ongezond is ,help ik mezelf ermee ?of als het niet gezond is het waard om op te eten?
9 Probeer krachttraining dat helpt met vet verbranding.
10 Yoga of pilates helpt ook bij afvallen, maar elke sport kan helpen bij afvallen zelfs wandelen in bos.
11 Eet van kleine borden af en eet in een rustige omgeving zonder telefoon, mobiel, tv, radio, tijdschriften, krant en computer.
12 VERGEET NIET OM OP ELKE HAP GOED TE KAUWEN DUS BIJ ELKE HAP NET ZOLANG TOT JE NIET MEER KAN.
13 Vraag je omgeving om hulp.
14 Doe afvallen met iemand samen.
15 Ga samen met iemand sporten.
16 Let ook op hoeveel je stresst en of je genoeg slaapt want dat heeft zeker invloed op je gewicht.
17 Zet gezond eten in het zicht en ongezond eten buiten het zicht.
18 Ga met de trap in plaats van de lift.
19 Wordt veganist of vegetariër, zelf is het ook gezonder(wel met gezond dieet)
20 Heb geduld.
21 Drink elke dag 1.5 liter water of thee(zo droogt je lichaam niet uit) Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

8 okt 2019, 21:10, juliatje.
6

Heb je ook goedkope maskers die goed werken? Voor mijn haartype:
- blond
- normaal tot dik haar
Het liefst met hyratatie en glans.❤️😍

10 okt 2019, 20:10, Eva🎃
7

Eva Heb ik ook uitgekozen voor je in me vorige bericht maar wil je meer masker ideeën?

11 okt 2019, 12:10, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.