Hebben meisjes ook....

Hey ik ben rick 14 jaar oud en 178 lang ik weeg 60 kilo en heb een platte buik echt bijna een sixpack. Ik heb als ik zit een vetrol en als ik in mijn buik knijp pak ik ook vet dan pak ik ong 3 cm vet. Maar ik vroeg me af hebben meiden ook vetrollen als ze zitten of in hun buik knijpen aangezien ik meiden ken met een hele mooie platte buik waarvan ik zou zeggen dat ze geen vetrolletjes hebben is dat waar.
Als jij een meisje bent zou je me dat dan willen vertellen en als je wil ook wat voor een buik je hebt en of je vetrollen hebt

Alvast bedankt

8 jan 2020, Rick


Reacties

plaats reactie
1

Hoi ik ben 14 en ik ben 174 lang en weeg ong 55 ik heb ook wel een platte buik en je ziet ook mijn spieren maar ik heb geen vetrollen 😊😊 maar het is niet raar ofzo als je die wel hebt ik sport best heel erg veel en ook op hoog niveau ik doe drm ook 3x per week kracht en 3x hardlooptraining. Als je minder sport kan je wel heel gespierd zijn maar heb je wss wel iets meer vet. Meeste meiden hebben gwn vetrollen 😂

8 jan 2020, 21:01, Whoop whoop
2

Als ik gw lekker chil zit heb ik wel een vertrol terwijl mijn bmi heel goed is. Niks raars aan. Je hebt ook een beetje vet nodig

10 jan 2020, 17:01, D💞
3

@Rick, het is waarschijnlijk geen vetrol dat je ziet als je zit. Als je staat heb je een strakke huid, maar als je zit dan heeft die huid een stuk minder ruimte en hoopt het zich op en daardoor lijkt het dat je een vetrol hebt. Maar dat is niet zo. En die 3 centimeter vet is waarschijnlijk 3 centimeter huid...

28 apr 2020, 20:04, me
4

Jap, als het goed is heeft iedereen dat rolletje. Je huid hangt wat losser waardoor dit vormt. Natuurlijk zijn er foto's van mensen die zitten zonder rol, waardoor je zou denken dat het ligt aan je vetjes. Maar dit komt allemaal door de onnatuurlijke zithouding van deze mensen :)

29 apr 2020, 09:04, Auriana

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.