Geen fruit en geen kaas / worst

Hallo!!!
Ik had een vraag over:
Ik eet bijna nooit fruit en ook bijnanooit kaas of worst op brood , is dit schadelijk voor je lichaam? Ik merk niets maar wat kun je ervan krijgen ? En ik hou er echt niet van . Meestal eet ik pasta,hagelslag of niks op brood.
Alvast bedankt

31 mei 2017, Meisjedjenikslust


Reacties

plaats reactie
1

hoi eet jij dan allen maar de ongezonden dingen het is niet schadelijk maar nietheel gd

31 mei 2017, 14:05, tamaraaa
2

Gewoon lekker eten waar je zin in hebt en niet te druk maken. Natuurlijk zijn fruit en groente belangrijk, maar lekkere dingen natuurlijk ook😉

31 mei 2017, 15:05, Iemand
3

Ik eet gewoon veel groente ! En 1x op de dag een koekje en savond een toetje. Heel soms eet ik wel fruit zoals vandaag een appel, ik eet niet specifiek ongezond Volgensmij:
Sochtends :
Boterham met hagel of cornflakes of Coco pops
Lunch:
2boterhammen 1 met niks 1 met pasta
Tussendoortje :
Lu time out/ prince start
Savonds :
Vlees of vis met 1 aardappel en wel groente
Ook drink ik veel water.
Naar ik ben bang dat ik ziek of dik word (ziek omdat ik bijna nooit fruit eet) (dik omdat ik op boterham alleen maar hagel eet of pasta of anijs)
Helppp

31 mei 2017, 20:05, Meisjediedittopicmaakte
4

Mensen...
Als je 2liga's en een kopje koffie net suiker drinkt OF twee broodjes met hagelslag eet heb je eigenlijk al te veel suiker binnen

31 mei 2017, 20:05, Joob
5

Ik eet zelfs nooit boterhammen k vind ze erg vies... ik vind alleen de korstjes lekker (van lichtbruin of wit brood ni van dat bruine met die zaadjes erop)

31 mei 2017, 22:05, X
6

Hey,
Ik eet al mijn hele leven redelijk slecht. Je snoept niet heel veel, dus je wordt heus niet snel dik hoor! Wees maar niet bang. In fruit zitten wel veel vitamines, ik weet niet zeker of je deze misloopt als je geen fruit eet. Maar ik doe het zelf ook niet en heb al 19 jaar nergens last van. Ik eet zelf ook niks op brood meestal.

31 mei 2017, 23:05, MickeyMouse
7

Heel erg bedankt allemaal!!!

+joob
wat wil je daarmee zeggen

1 jun 2017, 17:06, Zelfdemeisje
8

Jullie hebben misschien​ nergens last van, het klinkt hard maar je zult wel eerder sterven

2 jun 2017, 22:06, Joob
9

Waarom zul je dan eerder sterven +joob

4 jun 2017, 16:06, Nina15

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.