eindelijk een keer afvallen

hey allemaal!
ik wil al een tijdje afvallen, want ik ben ongeveer 3kg aangekomen. ik kan alleen geen nee zeggen tegen een koekje. hebben jullie tips wat me kan motiveren? zodat het me eindelijk kan lukken?

29 apr 2020, jiminsapple


Reacties

plaats reactie
1

Een afval bij ddy, apps , een stappenplan maken , van hoe je gaat afvallen. En dan niet koekjes kopen , en als je nog bij je ouders woont kun je vragen of ze het uit je zicht kunnen leggen.
Ik mag van mezelf 2 kleine ongezonde dingen op een dag , bv een pepermuntje en een klein koekje .liefs

29 apr 2020, 17:04, D
2

Heeyy,
daar had ik ook last van en ik heb echt het meest stomme idee ooit gedaan maar het is me gelukt. Als je op je mobiel een herinnering aanmaakt met bijvoorbeeld de naam ''doel'' (want ik snap best dat als iemand je telefoon een keer pakt en ziet staan geen snoep dat je dan ook geen zin hebt om het uit te leggen, dus noem het daarom doel) dan heb je iedere keer dat je op je mobiel kijkt zoiets van oja dat is mijn doel en dat kan ik bereiken door dit koekje af te slaan. Zo heb ik het gedaan en ben alleen al door een paar weken geen snoep te eten 2 kg afgevallen.

29 apr 2020, 19:04, lautjeeexxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.