Ehm aangekomen i think so

Ik ben de laatste tijd best veel aangekomen. Ik was al nooit echt dun. Ik woog eerst altijd 55 rond november. Alleen nu weeg ik dus 61,8 daar schrok ik wel van. Ik wist wel dat ik was aangekomen. Dat zie je dat merk je aan kleding maar ik wist niet dat het zo erg was. Dus ik wil weer wat afvallen maar ik probeer dus de workouts maar ja ik kan dingen amper volhouden. Wat kan ik doen. Ik krijg er soms ook reacties op

12 apr 2020, Lyx


Reacties

plaats reactie
1

Hoelang en hoe oud ben je dan kan je kijken of het ernstig is.

13 apr 2020, 01:04, S
2

Bijna 7 kilo aankomen in een klein halfjaar is wel wat veel idd. Goed dat je dit opmerkt en hier mee bezig bent! Enig idee waardoor dit is gekomen? Andere voedingskeuzes? Minder of anders gaan bewegen? (Meer) stress- en/of slaapproblemen dan voorheen?

Ik zie je reactie tegemoet 😉.

13 apr 2020, 12:04, Timo
3

@s & @timo ik ben 13 jaar, 165 en ik weeg 61,8 maar dat kan nu ook meer zijn door de paasdagen natuurlijk!

13 apr 2020, 16:04, Lyx
4

In november had een normaal gezond gewicht. Nu zit je met net een kilootje overgewicht. Verstandig om hier wat aan te doen!

Ik zie je antwoorden op mijn vragen tegemoet 😉.

13 apr 2020, 19:04, Timo
5

@timo ik probeer nu elke dag 3 workouts te doen buik, benen en armen ik hoop dat het helpt ik heb mn moeder gevraagd om te helpen ze vond het een goed idee! Ze zag dat ik ook veel was aangekomen dus ze helpt me ik weeg nu 62,7 weer 1 kilo er bij!? Ik ga nu echt opletten ik hoef niet super dun te zijn niet 55 kilo maar nu heb ik overgewicht ik wil gwn 58 kilo wegen denk ik dus ongeveer 4 kilo niet dat ik aan de rand zit van overgewicht!

14 apr 2020, 11:04, Lyx
6

Beste, Lyx het is wel belangrijk dat je niet alleen naar sporten kijkt om af te vallen ook eetpatroon,stress,slaappatroon, medicijnen,depressie en genen hebben invloed op je gewicht. Als je wilt kan ik nog wat dieet tips geven

14 apr 2020, 13:04, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.