Echte vriendinnen?

Hallo allemaal,
Ik ben helemaal van slag. Gisteren zei mijn beste vriendin tegen mij mogen daar niet een paar pondjes af? En ze prikte in mijn mollige dikke buik. Ik ben 160 en 62 kilo maar zijn het wel echte vriendinnen??? Ik ben nog maar 10 hoor!! Misschien ben ik wel dik maar dan hoeft ze dat niet op zo'n manier te zeggen toch??

19 apr 2014, Van slag


Reacties

plaats reactie
1

Reageren alsjeblieft...

19 apr 2014, 10:04, Van slag
2

Ahw dat is nogal balen meis. Ze had het wel wat aardiger mogen zeggen ja.....Maar vind je dat zei de waarheid sprak of niet?
xx

19 apr 2014, 11:04, _verwijderd_
3

heyy meisje..
je vriendin heeft misschien wel een beetje gelijk, je hebt wat overgewicht. maar dat maakt niet uit! je bent pas 10 meid.. daar hoef je je echt niet zorgen over te maken, trouwens je gaat ook nog heel veel groeien en dan word je automatisch slanker, dat was teminste bij mij zo. probeer misschien wel wat meer buiten te spelen of minder snoep eten. maar ga geen rare dingen doen ofzo! je bent pas 10

19 apr 2014, 13:04, Saartjehh
4

sorry hoor, @Saartjehh, maar als je tien bent en al overgewicht hebt, moet je je wel echt zorgen maken!

19 apr 2014, 13:04, me
5

Hallo meis,
Ik ben 15 en heb ook overgewicht (98kg; 1.69m) ook ik heb vriendinnen die dit doen bij mij, maar dan moet je gewoon vragen aan hun of er bij hun niet wat bij moet, dik zijn is geen schande maar juist een gave.
Succes ermee xx

30 mrt 2015, 00:03, fatty
6

Ik zou je er niks van aantrekken meis, dik zijn is het mooiste wat er bestaat en niet Letten op wat anderen vinden, ze zijn jaloers of moeten nog even wennen, ik kan t weten want ik heb 't meegemaakt xxx

30 mrt 2015, 22:03, gainergirl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.