Dikkerd

Hoi ik ben 12 jaar
67kg
156cm
Ik ben te dik helikga naarde diëtisten maar dat helpt niet ik durf echt niks ik heb al okselharen
En 38 kg vetmassa

9 sep 2017, Dikkerd


Reacties

plaats reactie
1

Hey Dikkerd
wat moeilijk voor je dat je te zwaar bent en daar zo ongelukkig mee bent. Probeer te kijken; wat lukt er niet bij de diestise? Luister toch naar haar advies en ga niet zelf afvallen, want i.v.m je leeftijd is dat niet goed.

9 sep 2017, 16:09, Appelflap
2

Gurlll 67 kg is niet zo zwaar hoor😉 ik heb wel mensen gezien die nog meer wogen en wat maakt het uit? t'is ni da je "dik" bent da je minder leuk bent ofzo eah. Kijk om je heen niemand is perfect en dat gaat niemand ook worden iedereen is anders en blijf gewoon jezelf dan komt alles goed😇 xx me

12 sep 2017, 21:09, belgicaaaa.x
3

Aww wat ben je toch een schat❤
@belgicaaaa.x

14 sep 2017, 17:09, Iemand
4

Helemaal mooi gezecht dikke mensen zijn echt niet erg. Het betekend dat je van je leven wilt genieten. En niet dat je gemeen of verwend bent. Betr dan anorexia. Er was nog een meid en die is veel te licht 13 1.63 en die zegt dat ze heel dik is. Haar gewicht zeg ik niet, alleen heeft ze ondergewicht. Het is vergelijken. En als iemand zich te dik vind vind de andere dat ook snel. Echt flauw dat 99 gram dat laat staan. Straks krijgen andere ook anorexia. ***

*dit bericht is aangepast door de moderator.

5 okt 2017, 12:10, monalisa
5

veel vinden dik mooi en geil

20 okt 2017, 16:10, l

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.