Dikker

Hey,
Langs de ene kant wil ik prof worden in myn sport en dus van myn passie een beroep maken. Dit is best mogelijk en het zou een droom zyn die uitkomt.
Maar langs de andere kant zou ik eigenlijk ies een minder atletisch lichaam hebben. Het lykt me zalig om zacht aan te voelen of me zelfs een drilpudding te voelen. En dat ik schud en zo. Zelfs gewoon al moest ik op myn buik kunnen duwen en het meer een kussen is dan een muur. Ik vind het zelfs een beetje opwindend om in te beelden.
Maar ik weet ook dat super graag voor sport en zo wil gaan. Help!!!
Ik ben 14 jaar

29 jul 2018, Someone


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou zelf voor de sport gaan, want teveel vet op lichaam is slecht voor je en kan veel nadelen hebben bijvoorbeeld: hart en vaatziektes, soorten kanker en je kan eerder dood gaan.

30 jul 2018, 07:07, juliatje.
2

Julia,
Als je ondergewicht hebt heb je 2x zoveel kans om dood te gaan. En dat verkort je leven ook. Je praat alleen slecht over dik zijn, maar nao en anorexia is nog fouter. Ga eerst maar aankomen. Want te dun zijn is nog slechter dan te dun.

30 jul 2018, 09:07, Emma
3

Als je een atletisch lichaam hebt dan heb je geen ondergewicht meestal en ze zegt helemaal niet dat ze ondergewicht hebt.En meer spiermassa kan heus geen kwaad.Ik praat alleen over dun zijn als het onderwerp erover gaat dus waarom zou ik erover praten als ze er niks aan heeft?

30 jul 2018, 10:07, juliatje.
4

Maar wat dan met sport?

30 jul 2018, 10:07, Someone
5

Ik bedoel dat je voor de sport beter kan gaan dan dik worden.

30 jul 2018, 11:07, juliatje.
6

Ik vind dikker veeeel mooier dan dun. Dus ik kies voor een lekkere dikke buik!

6 aug 2018, 17:08, daimlrfeeder
7

Hey someone,

Ik zou je adviseren om je vooral te concentreren op wat je het liefste doet. Houd je van je sport en wil je je daar graag mee bezig houden?
Of vind je je uiterlijk belangrijker en wil je daar je tijd in stoppen?
Ik begrijp dat je een bepaald uiterlijk nastreeft, maar daar zit je geluk niet in. Je vindt je geluk door te kiezen voor de activiteiten die je leuk vind om te doen en waarin je jezelf kan ontwikkelen.
Veel succes met je keuze!

6 aug 2018, 18:08, Amyxx
8

@someone, hee hoe gaat het nu met je? heb je uiteindelijk sport of toch voor dik worden gekozen?

4 feb 2021, 15:02, Jort

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.