dikke buik en afvallen

hoi,,
ik ben erg onzeker over mijn lichaam, ik ben bijna 16, 1,74 en weeg 62 kilo. ik ben niet dik ofzo maar heb wel echt vet bij mijn buik ook aan de zijkanten vooral en ik wil gewoon graag een platte strakke buik, en natuurlijk heb je dat niet in 1 klap, maar ik wil er wel echt voor gaan werken, alleen is het zo dat ik niet erg grote borsten heb (75B) maar worden die veel kleiner als ik ga trainen voor mijn buik??
mijn vraag is ook eigenlijk dus hoe ik een platte buik krijg en wat voor eten enz ik moet hebben

14 aug 2019, nina


Reacties

plaats reactie
1

Beste, nina alleen op eten en bewegen richten met afvallen is niet goed je moet ook op stress, je slaapatroon, medicijngebruik,aandoeningen, hormonen, genen en letten op je blootstelling aan licht( vroeg blootstellen aan licht van buiten kan je beter laten afvallen, veder kan een nachtlampje juist je afvalproces verminderen) Zelf hangt van persoon tot persoon af sommigen hebben borsten met veel vetweefsel, anderen hebben borsten die zo goed als volledig uit klierweefsel bestaan. De 2de categorie zal dus geen effect merken en ik denk dat jij daar bij hoort veder is het zo dat borsten vaak kleiner worden als je echt super veel afvalt dus denk aan 30 kilo bijv. Hier nog wat dieettips:
1 Beweeg elke dag een uur en zit niet langer dan 30 min, ga dan een stukje bewegen om meer vet te verbranden.
2 Zoek een sport die je leuk vind bijv. joggen,handbal,zwemmen,hockey,atletiek of yoga,Alle sporten verbranden kcal.
3 Eet langzaam en geniet van wat je eet, je kan ook een timer bij het eten neerzetten ook helpt het om zonder afleiding te eten dus geen mobiel bij eten!
4 Doe gezonder eten en bewegen in stapjes.
5 Maak een motivatielijst op je koelkast en boven je bed.
6 Vraag je omgeving om hulp.
7 Doe aan kracht en cardio training om vet op een bepaald deel van je lichaam te verbranden.
8 Geef niet op! Een dieetapp kan ook hulp bieden.
9 Maak een eetschema.
10 Word vegetariër dan val je ook waarschijnlijk meer af en je ga je ook beter in je vel voelen(wel alleen bij gezond vegetarisch eten)
11 Ga niet aan de dieetproducten dat is geldverspilling.
12 Zoete aardappelen,Pommelmoes, 100% pindakaas,olijfolie,haver,noten,groene groenten,groene thee,fruit,kokosnootolie ,linzen,chili, azijn,water en kaneel zijn voorbeelden van voedsel dat vet verbranden stimuleert, maar variëren met voedsel is ook belangrijk voor vetverbranden.
13 Maak een afvaldoel.
Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

15 aug 2019, 08:08, juliatje.
2

Hoiiii
Ik was toen ik 9 was erg onzeker en hield me buik in ik ben nu 11 en heb daardoor echt een hele platte buik gekregen

13 aug 2020, 11:08, Jakak

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.