Dikke buik, aankomen en anorexia

Hallo iedereen! Ik heb anorexia en heb nu een eetlijst en moet aankomen πŸ˜•
Ik ben een meisje van 13 jaar 1m64 en 37 kg. Ik moet naar de 43. Mijn laagste gewicht was 32. Maar ik heb een vraag: ik kom vooral aan aan mijn buik. En dit vind ik erg lastig want ik heb een best dikke buik nu maar met mijn (onder)gewicht zou je toch een platte buik moeten hebben?! En waarom kom ik vooral aan aan mijn buik?? En heeft er nog iemand tips voor iemand die geneest van anorexia? 😭❀️
Groetjes anorexia girl

22 aug 2017, Anorexia girl


Reacties

plaats reactie
1

hey je bent veeeel te mager. en ben je trots niet gemeen bedoeld. maar waarom noem je je zo? en weet je zeker dat je geen nao hebt? of 10 bent? maar waarom ben je trots op je laagste gewicht? het is geen feest om een stoornis te hebben. en wie weet heb je geen anorexia. oke de tips komen dan. weet wat de gevolgen zijn, zeg tegen je hoe mooi je bent.

22 aug 2017, 19:08, ckartje
2

Hey 43 is ook te licht. Maar je moet idd niet trots op ana zijn. Maar je kan beter zijn aleen leef je dan wel veel korter. Maar ik hoef niet te weten hoe licht je was. Sommige willen dan ook zo dun zijn en ook anorexia om uniek te zijn. En misschien is het een grap. Maar je bent wel heeeeel aardig dus ik wens jou tot me duimen beterschap.

22 aug 2017, 19:08, laura πŸ•πŸ©πŸͺ🐢🍟🎁
3

Hey mensen hier! Doe eens niet zo gemeen! (Vooral ckartje)😑
Jullie hebben duidelijk nooit een eetstoornis gehad! (Niet dat ik dat jullie toewens) Ik ken dit meisje niet maar ik ken de ziekte wel want ik heb ook anorexia gehad! En het is gewoon een hel! Ik denk dat dit meisje gewoon echt hopeloos is door haar eetstoornis want dat is wat een eetstoornis nou eenmaal doet! Maar volgens mij probeert ze gewoon een soort van "happy" bericht te schrijven omdat ze het dan minder ernstig ervaart? Maar voor iemand met een eetstoornis zijn zulke gemene berichten (die misschien niet eens zo bedoelt zijn) heel hard! Dus denk aub 2 keer na voor je iets op schrijft!!!

22 aug 2017, 21:08, Sien
4

Hoi, goed dat je geholpen wordt en zo weer wat aankomt. Je vraag: waarom kom ik alleen bij mijn buik aan?. Ik denk dat het komt omdat je in een keer meer gaat eten. Eten zit in je buik als je het net op hebt (daarom is s'avonds je buik een stuk dikker dan overdag). Je hoeft je hier een zorgen over te maken, bijna niemand heeft het perfecte buikje. En ik denk dat als je gewoon door gaat met je eetlijst en je aan de afspraken van de dokter houdt dat alles goed komt, je lichaam gaat dan vanzelf wel het vet en dergelijke over je hele lichaam verdelen. Misschien kan je anders op internet opzoeken : ik kom alleen bij buik aan? (Alleen neem niet alles van het internet aan!)
Ik hoop dit je dit een beetje gerust stelt.
Groetjes en succes! Anoniem

22 aug 2017, 23:08, Anoniem
5

Lieve meid, je kan nooit een dikke buik hebben met ondergewicht. Dat is een verbeelding.

23 aug 2017, 08:08, Eva
6

hoii

Het is in het begin heel normaal dat je buik wat groter lijkt. Doordat je een lange tijd heel weinig hebt gegeten gaat je lichaam nu alles vasthouden wat je binnenkrijgt. Rond je buik zitten de belangrijkste organen dus het eten wordt daar opgeslagen om je lichaam te laten werken. Naarmate je een langere tijd genoeg eten eet gaat je lichaam je weer vertrouwen en zal het vet gelijkmatig over je lichaam verdeelt worden. Ook kan het zijn dat het gewoon een opgeblazen buik is omdat je lichaam vocht vast houdt. Probeer genoeg water te drinken en je aan je eetlijst te houden!

Succes x

5 nov 2017, 12:11, anoniem
7

dus aleen omdat jij anorexia/ana had doe je zo opnemen. Het is niet gemeen sommige willen ana en zijn er torts op.

5 nov 2017, 18:11, fththrrtthdth
8

wtf 43 is ook veel te laag, jij zou 48 moeten wegen ofzo. ik heb ook anorexia en ben bijna hetzelfde als jou ( 1.63 en 13 jaar) en moet naar de 47.

5 jan 2018, 16:01, fuckedup
9

Hey,
Ik heb het zelfde als jou en ik heb er super veel moeite mee..ik vind ook dat ik vooral een dikke buik heb, maar iedereen zegt dat het maar voorbeeldig is. Dus we zullen maar onze eetlijst moeten volgen en bijkomen. Alleen vind ik het raar dat jij zo weinig moet bijkomen. (Ik ben 13 1.66m en moet naar de 53😒)

14 apr 2019, 21:04, Unhappy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.