Dik of niet?

Hi ik ben een meisje van 11 jaar 148cm en weeg 38 kilo, ik ben gezond. Mijn vriendin is ook 11 en 153 en weeg 65 alleen ik wil weten of ik ook dik wil worden maar ze wil er niet over vertellen hoe het is. Ze heeft 6 vetrollen en als ze loopt of rent blubbert het helemaal ik wil dat graag! Zijn er nog dikke meisjes die dik zijn fijn vinden en kunnen die hun verhaal vertellen? Plzz help mij

30 mei 2015, Snoepie001


Reacties

plaats reactie
1

Heyy ik ben een meid van 16, ik ben 1,72 lang en weeg 107kg inmiddels. Ik vind het persoonlijk heel fijn, maar 't kost aan het begin veel moeite om aan te komen, maar na een tijdje gaat het heeel makkelijk. Ik vind het echt heerlijk als m'n buik zo trilt en het leuke van echt heel dik zijn zoals ik is dat je er dan ook heel veel mee kan spelen, ***** xx

***dit bericht is aangepast door de moderator***

31 mei 2015, 09:05, fatgirl
2

Hoi hoi waarom wil je eigenlijk dik worden het is namelijk hartstikke naar je kan sommige dingen niet doen de kans dat je gepest wordt is groter en je krijgt er spijt van plz doe jezelf dit niet aan! xxx Carrie

31 mei 2015, 12:05, Carrie
3

Ik heb geen spijt en zo zijn er veel anderen die geen spijt hebben, wat voor dingen denk je dat je niet meer kan doen? Je kan dingen doen met meer moeite maar dat zijn meestal de actieve dingen die ze dan toch minder zal doen om dikker te worden. Ik word niet gepest op school, misschien dat ze dingen over me zeggen achter m'n rug om maar dat hoor ik dus toch niet, ****** xx

***dit bericht is aangepast door de moderator vanwege een ongezonde tip***

31 mei 2015, 15:05, fatgirl
4

Je hebt een mooi gewicht en als ik jou was zou ik het niet doen, daar krijg je later spijt van.
xAna

31 mei 2015, 17:05, Ana
5

Hey ik ben 13 en ben 165 en weeg 88 kilo afgelopen maand woog ik nog 75 ik ben dus heel wat aan gekomen en dat ben ik heel blij mee mijn omvang van mijn buik is 107 cm en die mag nog wel groter en ik wil ook nog heel wat dikker worden! Ik vind het heerlijk om dik te zijn! Zijn er nog andere meisjes die er zo over denken?

31 mei 2015, 21:05, Kuskus12
6

Ik wil heel graag aan komen ben 12 1.76 en 75 kilo maar zonder mn ouders het door hebben enzo ik wil naar 83

16 aug 2018, 20:08, 🤗

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.