'blij' met overgeven. is het RAAR!!!!

heyy

ik heb een vragje en vraag me of het wel normaal is. ik wil de laatste tijd heel erg afvallen. ben een meisje van 12 (bijna 13) zit in de 1e en weeg 57 kilo en ben ongeveer 1,66. ik ben al gaan harlopen enzo. om te gaan afvallen. maar dat doet er verder niks toe. laatst was ik ziek. en toen moest ik meerdere keerenovergeven (niet echt heel bizonder) maar ja. de eerst gedachten dat door mijn hoofd ging was "yes meschien ben ik nu wel afgevallen afgevallen" want je hoord wel avn die verhalen dat mensen afvalen door overgeven. is het raar dat ik dat dacht.

xoxo

(sorry voor spellings fouten:)

7 mrt 2018, XXX


Reacties

plaats reactie
1

Lieve XXX, je bent best lang, dus misschien daarom krijg je groeipijn En daarna overgeven. Maar het is super slecht, je maag kan kapot gaan. Ga dan meer slapen, dan val je af en word je beter. Je hoeft niet af te vallen, je hebt geen overgewicht.

8 mrt 2018, 16:03, Eva🍪
2

lieve XXX
ik heb precies hetzelfde als jou maar ik geef ook bewust over en het helpt echt niet hoor.
ik ben ook 166 en 57 kilo en ik ben 14 jaar
ik ben aan het proberen om ermee te stoppen en echt je moet er niet mee beginnen het helpt helemaal niks het maakt alleen je hele lichaam stuk... en ik kan het weten ik heb het 3 jaar gedaan en nu pas kom ik erachter dat ik er echt mee moet stoppen. ik hoop zo dat je niet bewust gaat overgeven want het is zo slecht voor je... ik ben er voor je xxx ga maar niet afvallen je bent echt perfect zoals je bent schat ik ken je niet maar ik weet dat je waarschijnlijk een heel mooi en lief meisje bent doe jezelf dit niet aan. en plz ga ook niet te veel hardlopen ook ik heb dat gedaan en ik werd er ook alleen maar kapot van dus doe het niet te veel je bent goed genoeg xx

11 mrt 2018, 12:03, FatCat
3

Ik heb bolumia nervosa en dan geef je ook over als je hebt gegeten. Ik weet dat het slecht is maar ik ben er ook blij mee

11 mrt 2018, 16:03, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.