Beweegtips?

Ik ben veelste zwaar, ik ben namelijk 14 jaar, 167 cm, 78 kg. Wat zijn leuke beweegtips? Wat is leuk om te doen om te bewegen?? Ik weet het niet... Help me alsjeblieft!

21 apr 2014, buddy1999


Reacties

plaats reactie
1

Please reageer!

21 apr 2014, 11:04, buddy1999
2

Ik ben 10 en heb obesitas ik probeer te joggen met muziek of turnen op je kamer met muziek ik ben al 4 kilo afgevallen weeg nog "maar" 63 kilo!

21 apr 2014, 11:04, pizza
3

Nog maar 63!!!

21 apr 2014, 11:04, haayy
4

Elke vorm van bewegen is natuurlijk goed. Hieronder een overzicht van activiteiten waar je goed mee kan afvallen.

SPORT: Joggen/hardlopen, squash, vechtsporten (boksen, karate, etc.), schaatsen/skeeleren, zwemmen, etc.

DANS: Zumba, merengue, salsa, LaBlast, etc.

YOGA: Bikram yoga (hitte yoga), poweryoga.

Bovenstaande activiteiten kan je natuurlijk samen of in een groep doen, maar een aantal kan je ook heel goed alleen. Kijk maar eens op Youtube naar fitness/dans-fimpjes. D'r zijn er massa's. Ook die wat langer duren (half uur ofzo). Elke dag met zo'n filmpje meedoen, kan in een paar weken tijd al een enorm verschil geven (in centimeters dan hè, misschien nog niet in kilo's).

Verder kan je natuurlijk ook met een Kinect of Wii-fit thuis voor de televisie bewegen. Tot slot komen er steeds meer bootcampclubs, ook voor jongeren. Bootcamp (in een bos of park een uur lang allerlei soort van legeroefeningen gezamenlijk doen) is ook echt een super activiteit om mee af te kunnen vallen. De beste afslankactiviteiten zijn die activiteiten waarbij je zowel calorieën verbrandt áls je spieren traint. Getrainde spieren helpen namelijk enorm bij het afvallen en op gewicht blijven!

Hoop dat ik je zo wat inspiratie heb gegeven. Als je nog vragen hebt, hoor ik het.

Succes!

Groet,

Richard

21 apr 2014, 23:04, Richard
5

Ik ben 14 jaar. Ik heb erg slechte knieën. Als ik ga rennen val ik na 2 meter al op de grond van de pijn.. dus ik kan geen sporten of van die activiteiten doen waarbij je je knieën moet gebruiken, met gewoon lopen heb ik er ook altijd erg veel last van. Weet iemand mischien iets wat ik wel kan doen om toch te zorgen dat ik afval?

22 apr 2014, 17:04, pauxxx
6

Pauxxx? Misschien zal een warming up je helpen?

23 apr 2014, 09:04, Anoniem.
7

@Anoniem. Goed idee ik zal het eens proberen! Heb je mischien tips voor een goede warming up?

23 apr 2014, 13:04, pauxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.