Basislijst eten na anorexia (aankomen of niet?)

Hoi,
Ik volg sinds maandag de basislijst van proud2bme omdat ik het verplicht moet. Ik heb het gevoel dat ik al 10 kg aangekomen ben en dus niet meer aan hoef te komen.(ik moet totaal 10 kg aankomen...) ..ik weet dat ik hierna nog een aankom lijst zal moeten gaan volgen maar ja.... ik sport nu heel veel zonder dat ik dat eigenlijk mag ....(wandel 1 of 2 uur per dag en doe 1,5/2 uur aan workouts) kom ik op deze manier nog steeds aan van de basislijst of verbrand ik het?

27 jan 2021, Sophie


Reacties

plaats reactie
1

Zo ben je het aan het verbranden! En ja sporten is gezond maar het is alleen gezond voor iemand met een gezond gewicht of overgewicht en niet voor mensen met ondergewicht. Dus doe het rustig aan! Wil je toch in beweging blijven om je spieren en botten soepel te houden kun je het het beste bij 1 uur wandelen per dag houden. En niet te veel focussen op het eten, leg je gedachten ergens anders op zoals vrienden/vriendinnen, Make up , school of een huisdier. Als je een huisdier hebt of er een koopt ben je daar meer tijd aan kwijt en ben je minder met je eten bezig!

27 jan 2021, 11:01, Klare
2

In theorie kom je wel aan van workouts. Spieren wegen meer dan vet, maar als je in spieren 10 kg zal krijgen, word jij een bodybuilder. Voor mannen opzich oke, voor meiden niet. Zonder extra vet zal je minder vrouwelijke vormen hebben, kleinere borsten enz.

27 jan 2021, 22:01, :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.