B3N IK T3 D1K

hyy,
ik ben 12 jaar ik ben 1,68 m en ik weeg 56 kg .Zelf ben ik dikker aan het worden op mijn billen en heupen. Ik zou graag willen sporten maar ik ben te lui... Wat kan ik doen??????????????????????

16 mrt 2017, ANONIEMPJE2004


Reacties

plaats reactie
1

Gezonder eten en toch gaan sporten.

16 mrt 2017, 20:03, IKillMyself
2

Hallo, ik heb net even je BMI berekend, je mag met deze leeftijd en lengte maximaal 61 kilo wegen dus je bent momenteel niet te zwaar. Kwa betreft het sporten zal ik gewoon op zoek gaan naar een sport die je echt heel leuk lijkt, neem daar eens een proeflesje van. Ik heb zelf op school sportklassen, dat doe ik zelf het is wel intensief want ik sport nu 7 uur in de week alleen op school al, maar misschien vind je dat wat. En anders kan je thuis gewoon wat yoga doen, stretchen of dansen, doe ik zelf ook nog thuis, hartstikke leuk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad! Xoxo

26 mrt 2017, 22:03, Anoniempje34
3

Beste anoniempje2004,
Zei je nou dat je te lui was? Dan zit je misschien teveel binnen, achter een schermpje! Iknow nu klink ik waarschijnlijk als een moeder. Maar we moeten allemaal wel toegeven dat ze stiekem gelijk hebben. Ga bijvoorbeeld met de fiets naar school. Verder kan je natuurlijk met vriendinnen naar de sportschool, want samen sporten is altijd leuker! En jazeker neem proeflessen! Als je het niet leuk vindt kan je altijd nog gewoon weglopen! Ik zou het gewoon proberen!

Goodluck! Ik heb er alle vertrouwen in.
Kusjes Sterre x

2 apr 2017, 20:04, sterre

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.