aangekomen sinds covid

hooi, ik ben 17 jaar en voordat corona begon was ik best een actief iemand, alleen sinds corona ben ik echt wel aardig wat kilo's aangekomen. ik woog 2 jaar terug namelijk rond de 60kg, alleen is dat nu bijna 85kg. zijn er hier mensen met dezelfde ervaring?

15 dec 2021, Esmay


Reacties

plaats reactie
1

Jupp, heb ik ook last van!
Was voor corona altijd wel vrij actief, maar heb tijdens corona onder andere mijn rijbewijs gehaald (gelukkig) maar dit heeft, samen met het vele thuiszitten, nogal invloed gehad op mijn postuur. Voor corona woog ik rond de 85 kilo, nu ongeveer 100 kilo

15 dec 2021, 23:12, QvL
2

Hooi Esmay en QvL, zelf heb ik daar niet echt last van. Het scheelt ook wel dat de coronatijd niet zoveel aan m’n leefstijl heeft veranderd. Ik was al niet super sportief maar hield wel gewoon van bewegen, dus de wandelingen en fietstochten die ik toch al maakte konden gewoon doorgaan, daarbij ging ik ook niet echt anders eten, dus hier eigenlijk best saai. Waar zit het hem bij jullie in dat jullie wel aardig wat zijn aangekomen? Is er zoveel veranderd in jullie leefstijl? Zijn je beweeg- en eetbehoeftes ook anders geworden en wat vinden jullie ervan dat je zo bent aangekomen? Hoe lang zijn jullie trouwens?

16 dec 2021, 17:12, B
3

Is het aankomen duidelijk zichtbaar en krijg je ook opmerkingen?
Wat eten jullie zowel op een dag en hoeveel calorien en hoeveel bewegen jullie?

Zelf ben ik 3/4 kg angekomen in die bijna 2 jaar van 65 naar 69 kilo bij 1.83 meter. Daarnaast beweeg ik nog vrij veel.

* dit bericht is aangepast door de moderator

18 dec 2021, 16:12, Tukker
4

Ja, heel erg last van maar dat komt ook omdat m'n eetstoornis heel snel uit de hand liep en ik echt enorme eetbuien kreeg. Soms wel 2x per dag. Omdat ik niet altijd compenseerde en steeds minder ging bewegen, ook omdat ik zoveel aankwam zijn de kilo's er aangeken.

20 dec 2021, 23:12, Lotte435
5

Zijn er nog meer mensen die veel zijn aangekomen tijdens de covid?

17 feb 2022, 22:02, Tukker
6

Yep, ik ook. Je bent niet de enigste..

24 feb 2022, 13:02, Noa_x
7

@Noa_x Hoeveel ben je aangekomen?

25 feb 2022, 10:02, Tukker
8

@noa door weinig doen of echt door meer gaan eten? Vind je het wel prima of zorg je nu actief dat het er weer af gaat?

26 feb 2022, 02:02, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.