Minder eetbuien maar val amper af
Geschreven door Chocoladereep op 9 mei 2026
Hoi, ik heb sinds het eind van 2025 therapie voor BED.
Op mijn zwaarst in therapie woog ik 122,6 kg. Ik had toen bijna dagelijks grote eetbuien.
Het gaat nu na een half jaar therapie maar ik heb nog steeds gemiddeld 1 eetbui en 2 flinke snoepbuien per week. Dit is wel een enorme vooruitgang maar ik had gehoopt dat alles over zou zijn en ik weer onder de 100 kg zou wegen. Afgelopen week zat ik nog steeds op 117 kg. Ik ben dus maar 5 kg afgevallen
Wie heeft ook behandeling voor BED gevolgd en viel ook niet af?
Wanneer ging je wel afvallen?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft
Jullie reacties
Plaats reactieIk heb het ook gehad maar helpt niets ik woog toen 130 kilo en ik Ben helemaal niet afgevallen
Sorry dat ik nu pas reageer.
Ben je daarna nog wel afgevallen?
Ben je van je eetbuien af of is dat erger geworden?
Ik kan nu wel weer mn broeken in maat 54 aan en maat 56 was al bijna te strak maar ik val niet af en zou graag weer een gezond gewicht hebben en minder last van mijn lichaam