Eetstornis terug

Geschreven door NJMSJMDCT op 12 mei 2026

Vorig jaar in het eerste jaar van de middelbare was had ik last van boulimia ik dacht dat ik beter was ik wist het bijna zeker maar elke keer als ik langs de wc loop krijg ik toch weer de neiging om weer te starten ookal weel ik het niet ik vind mezelf vaak ook weer de caloriën checken enzo ik ben zo bang dat het weer start ik wil het niet.

Jullie reacties

Plaats reactie

Hey k snap je ik heb zelf 2 jaar last gehad van boulimia en 2 jaar van anorexia en k snap het probeer het echt niet te doen app met iemand die je vertrouwt praat met mentor ouders vriendinnen of hier natuurlijk,maar zorg dat het niet terug komt. Ik snap dat het moeilijk is,want soms heeft het leven ups en downs maar probeer het niet ben er voor je 💕
X meisje17

24 mei 2026, 00:27 Meisje17

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer

Volg je ons al?

Verhalen, facts & meer