ziek van gezond eten

Wij zijn niet zo rijk en eten daarom best vaak ongezond omdat gezond eten te duur is.. maar elke keer ALS we een weekje gezond eten word ik ziek.. anders bijna nooit! is dit toeval?
Ik snap het echt niet..

3 okt 2015, dit ben ik


Reacties

plaats reactie
1

Het kan zijn dat je het niet gewenst bent en daarom je niet lekker gaat voelen eet iets vaker gezond minimaal 2/3 keer per week je raakt er vanzelf gewent aan maar een niet heel lang ongezond en dan opeens een week wel gezond succes xx iris

3 okt 2015, 20:10, Irisjeehh
2

dankje ik zal t proberen :D

5 okt 2015, 18:10, dit ben ik
3

Ben je ook een beetje dik van het ongezonde eten. hoe zwaar ben je? En hoe lang?

5 okt 2015, 21:10, hooiix
4

Ik ben 14 jaar, 1 metet 69 en weeg 59 kilo, mijn BMI is prima en ik ben niet dik. (Gelukkig :D)
Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen en niet teveel van het vette eten te eten, Maar wat er bij ons vaak gebeurt is dat geen van mn ouders tijd of zin heeft om te koken en daarom eten we dus de hele dag brood of 's avonds pizza of iets anders dat ermee vergelijkbaar is. Je zou denken "Oh pizza lekker!" maar als je het zo'n 10 keer per maand eet heb je wel genoeg aan pizza's. (Ik snap trouwens niet dat ze ipv pizza's geen kant en klare maaltijd kopen want dat is net zo duur :P)

5 okt 2015, 22:10, dit ben ik
5

Hoihoi,

Misschien moet je dat gewoon een keer tegen je ouders zeggen. Van weet je ik ben al dat vette en ongezonde eten wel een keer zat. Ik houd ook wel van een beetje variatie.

Je kunt altijd nog aanbieden om zelf te koken als je dat leuk vind :)

Liefs

8 okt 2015, 09:10, lisje
6

als je er niet aan gewent bent kan je er ziek van worden dus het is best logies wees niet bang maar probeer gewon genoeg te bewegen succes nog groetjes juliatje.

10 jan 2016, 17:01, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.