word ik zwanger van sperma drinken?

hey de beheerders hebben mijn berichten verwijderd. Maar ik ben net 14 en wil heel graag ontmaagd worden. Maar ik heb geen kinderwens en dat moet iemand van 14 ook niet een kinderwens hebben of als je 24 bent moet je geen kids willen, ik ben zelf nog kind. Ik ga misschien dingen doen en ik wil geen zwanger worden. misschien slik ik per ongeluk sperma. word ik dan zwanger? xx

20 feb 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

jah en de baby komt uit je mond dan.
gebruik de pil en condoom aub

20 feb 2018, 19:02, bikinigek
2

Via de mond wordt je niet zwanger.
Alleen via de vagina

9 mrt 2018, 00:03, Hehzh
4

Klaar komen in je mond kan geen kwaad. Als hij geen ziekte heb. Dan kan het wel. Je moet het allen doen als je het zelf wil.

13 apr 2018, 21:04, #m#
5

Nee absoluut niet, ik weet alleen niet of je het lekker zult vinden, laat je het me weten?

22 apr 2018, 00:04, ‘-‘
6

Velletje naar achter trekken zodat de eikel/het kopje vrij komt, in je mond laten glijden en met je tong de eikel/het kopje likken. (net als bij een ijsje)
Af en toe een ''zachte beet'' in de eikel/het kopje geven.
Er zijn boys bij die het ook lekker vinden als je met je tong de plasbuis likt, altijd proberen.
En komt hij klaar in je mond, gewoon doorslikken.
(de eerste 2,3 keer is het niet echt lekker maar daar moet je even doorheen)

22 apr 2018, 08:04, Jaja
7

Maar ik wil denk ik alleen seks niet perse klaarkomen. Ik wil geen kinderen.

22 apr 2018, 09:04, 🦋
8

Kind, als je de piemel van je vriendje in je mond neemt, kan je nooit zwanger raken.

En heb jij (of hij) condooms, dan zou je de piemel ook in je holletje kunnen laten verdwijnen.
(moet je je holletje wel op voorbereiden anders is het niet fijn, en daar ben je/zijn jullie wel een paar dagen mee bezig)

Je kan alleen zwanger raken als sperma in je vagina komt.
Daar moet je dan gewoon voor oppassen.

Ik heb bijna dagelijks seks met wisselende partners, (ook met meiden) maar seksen in de vagina of in het holletje alleen met condoom.
En ik zorg ervoor dat ik zelf condooms (en glijmiddel/vaseline in de tas) bij me heb.

22 apr 2018, 11:04, Jaja
9

Thx Jaja. Bv wat vind jij een goede leeftijd voor seks? Een vriendin van me was 13. ❤️

22 apr 2018, 11:04, 🦋
10

Een vaste leeftijd is er niet voor te geven.
Heb je er ''zin in''?

Ik was ook 13 toen ik echt begonnen ben met seks.
Daarvoor had ik er al wel afgetrokken en ook een paar ''gekluifd''/gepijpt, al kon je dat toen niet echt ''kluiven''/pijpen noemen.

Ik ben vaginaal ontmaagd door een oudere boy (2 groepen hoger) op de wc in de school.
En niet veel later thuis anaal ontmaagd door een 3 jaar oudere neef tijdens het verjaardagsfeest van mijn paps.

Op de universiteit waar ik studeer trek ik dagelijks wel 1 of 2 piemels even snel op de wc af.
En 'n keer of 3. 4 in de week heb ik vaginale en/of anale seks bij mij thuis.

22 apr 2018, 12:04, Jaja
11

Van anaal word je ook niet zwanger

23 apr 2018, 11:04, Eva
12

@Eva

Kan wel.
De sperma kan uit je holletje je vagina inlopen, en dan wordt je alsnog zwanger.
Daarom zei ik al in een eerder bericht: kijk uit met sperma, gebruik altijd een condoom.
(en zorg dat je altijd zelf condooms en glijmiddel/vaseline bij je hebt)

23 apr 2018, 11:04, Jaja
13

Kan zaad lopen?

23 apr 2018, 15:04, Dcbiggy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.