Wat eet jij op een dag

Hallo, ik ben een slechte eter en lust niet veel ik merk dat mijn buik molliger begint te worden (ben nog dun) maar dat wil ik dus totaal niet maar kunnen jullie misschien een tip geven zodat ik en niet te veel vet eet en ook gezond?

S'ochtends eet ik 2 crackers met schuddebuikjes en koffie

S'middags eet ik een pakje crackers (van die kleine) en een chocoladekoek.

Meestal ee ik dan chips een koekje en eigenlijk alles wat ik kan vinden..

Savonds verschilt 1x per week pizza maar verder wel oke aardappels groente en vlees meestal

7 mei 2016, Oops


Reacties

plaats reactie
1

eeeeh misschien kun je brood gaan eten ipv chips en chocola enzo. Of lust je dat ook niet?

7 mei 2016, 17:05, kers
2

En inplaats van een crackers en chocloa fruit, en ik hoop dat je ook nog wat drinkt. Het beste is water of thee zonder suiker. En een klein buikje is niet erg, als je (ik heb geen idee hoe oud je bent) in de puberteit komt krijgen sommige mensen ook een klein buikje, helemaal niet erg, juist gezond! Veel blijven bewegen, fruit, brood, noten en groenten eten( zomin mogelijk verzadigde vetten) en water drinken

9 mei 2016, 16:05, Jo
3

•Ik in de ochtend cornflakes met yoghurt (soms nog een cracker)
•als middageten 2 broodjes
•als tussendoortje (ong. 4uur) een appel en een koekje om 5uur nog een koekje en soms nog wat fruit
•als avond eten gwn normaal aardappels en groente
•en om 8uur ongeveer nog een koekje

Eet ik teveel? Dat vind ik namelijk wel en ik vind mijn benen ook heel erg dik:( heeft iemand tips voor dunnere benen? En hoe ik minder tussendoortjes eet?

Alvast bedankt Xxx Melissa

12 mei 2016, 20:05, Melissagirl12
4

Messia je eet niet te veel, je eet goed gevarieerd en krijgt 2000 cal per dag binnen ofzo dat is precies het gene wat je moet binnen krijgen als je gemiddeldactief bent als je erg actief bent moet je rond 2500 cal en helemaal niet actief 1500 maar dat is bijna niemand als je meer wilt weten over eten google het maar kijk wel of het betrouwbaar is

oo en als je iets wil veranderen kan je allen die koekjes vervangen voor fruit dat verteer je sneller en verhoogd de darmprestatiek en daar krijg je een minder verzadigd gevoel van

14 mei 2016, 22:05, Tja....????
5

Oops
Doordat je zo weinig eet gaat je lichaam op de nood stand dat betekend dat het bijna al het eten dat je eet opgeslagen wordt als vet dit doet je lichaam om zich voor te berijden als op slechte tijden (als je niks eet)

Maar door Weer normale hoeveelheden te eten ( veel fruit enzo, daar wordt je niet snel dik van ) zal je vet verbranding in je lichaam weer normaal worden waardoor je weer meer kunt eten je zal wel wat aankomen maar dat kan je er gewoon af sporten dat deed ik ik had hetzelfde probleem een jaar terug xxx

14 mei 2016, 22:05, Tja....????
6

In de ochtend:broodje met chocopasta en glas yoki
In de middag: 2 broodjes en chocolademelk
Om 3 uur: fruit of fruitsmoothie
Om 4 uur : kiekje
In de avond: aardappels met groente en vlees ofzo
Om 8 uur: chocolaatje
Ik ben best dun niet dik
Maar het ligt ook aan je lichaam ik kan bijvoorbeeld alles eten zonder aan te komen maar ik denk dat dat bij iedereen anders is

24 aug 2016, 12:08, Meisje 123
7

Ontbijt:
havermout met fruit en nootjes

Ochtendtussendoortje:
Vaak een handje nootjes of een mueslireep

Lunch:
3 boterhammen en soms 2 met wat crackers/roggebrood/rijstwafels/soep/salade erbij

Middagtussendoortje:
Fruit en weer een handje noten of wat toosjes (Melba toast)

Avondeten:
3 scheppen rijst/bulgar/quinoa/linzen/aardappelen/pasta
3 scheppen groente
2 eieren/1 vis/1 vegetarische burger

Avondtussendoortje:
Schaaltje volle yoghurt met een banaan en pitjes + nootjes + muesli + honing erin

18 jul 2017, 15:07, Anoniempje 2.0

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.