Vraag voor iedereen

Hi,

Ik ben laatst knock-out gegaan door een klap tegen mijn slaap. Ik was niet helamaal bewusteloos maar werd helemaal duizelig en viel even naar de grond.

Ik vroeg mij af zijn jullie ooit knock-out gegaan? Hoe gebeurde dat? Hoe voelde het? Weet je ongeveer hoelang je bewusteloos was? Ben je een jongen of meisje?

Dankjewel.

10 mrt 2023, Mette


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Mette,
Ja ik ben laatst ko gegaan door een zon overvloed, te weinig gegeten.
Mijn ogen gingen zwart zien en voordat ik het wist lag ik op de grond, ik schrok wakker, het leek net alsof ik had gedroomd, ik was heel aanwezig en vroeg heel de tijd “waar ben ik waar ben ik”. Ik ben toen naar de ehbo gebracht, maar aangezien ik op een tafel was gevallen moest ik naar het ziekenhuis, ze waren bang voor een hersenbloeding. Onderweg naar de ehbo werd ik heel slaperig en bleef ik wegvallen.
Uiteindelijk niks aan de hand, heb er wel een trauma door opgelopen maar dat is wel mijn eigen schuld.
Ik ben een Meid van 17 en was in totaal 3 minuten ko en heb 1 epeleptische aanval gehad.

Xx Denise

11 jul 2023, 12:07, Denise
2

Eén keer ben ik knockout gegaan.
Dat was met een scouting kamp.
Het was onwijs heet en we waren druk bezig met één of andere speurtocht.
Te weinig slaap gehad, te weinig drinken mee.
En dan in de volle zon lopen, tja dat was ff licht uit.
Eerst zag ik allemaal licht vlekjes rond dwarrelen. Alle geluiden om me heen werden dof, het klonk alsof het van heel ver kwam.
Toen ik in de berm wilde gaan zitten viel ik om.
Ze vingen me wel op en hebben me goed verzorgd met water en schaduw maken boven me.
Het heeft maar een paar minuten geduurd voordat ik weer bijkwam.

Daarna zijn we met de hele groep bij een boerderij gaan zitten.
Kregen we nog wat lekkere broodjes kaas met melk 😁
De leiding was wel ff in paniek toen we pas in de avond terug kwamen.

Wat jij schrijft Denise vind ik een beetje eng.
Ik hoop niet dat je bewust te weinig eet?
Dat is echt ontzettend slecht voor je lichaam.

13 jul 2023, 17:07, Krelis19
3

Hoi mette!
Ik ben vaak bijna knockout gegaan en 2 x echt. Dat kwam dan omdt ik te weinig had gegeten, en dan kreeg ik allerlei zwarte stukjes voor men ogen die steeds groter werden. En net zoals krelis19 al zei werden alle geluiden heel dof en ik kon me nergens echt goed op focussen. Ik eet nu al gewoon weer normaal, en dat heb ik bijna nooit meer. Ik had dat toen bijna elke dag wel. Een andere keer zat ik inde baron in de efteling, en toen ging alles zo snel. Het ene moment herinder ik me nog goed en de rest gewoon helemaal niet. Ik heb daar nog een trauma aan, omdt ik toen zo bang was.

27 jul 2023, 03:07, Meisjeee77
4

Ik ben ook een paar keer knock-out gegaan heel vaak net niet ik had te weinig gegeten en alle geluiden werden dof en kreeg allemaal vlekken voor mijn ogen

4 aug 2023, 21:08, Anoniem..

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer