Victoria

Hoi
Ik wil echt heel graag een Victoria Secret model zijn. Maar een ding, hun hebben echt het uiterlijk van anorexia. Dus wij willen anorexia hebben door een model. Nou ik ben echt fan van Victoria. Maar een ding zeg niet gelijk ik heb ook anorexia wat julie zin maar 10 en dan moet je niet gek doen. Maar ik wil geen anorexia. Kijk hun platte buik dan. Zeker 17 is hun bmi. Ah dat is ongelofelijk dun 17,1 zeker of 17,2. Maar waarom zegt iedereen hier ik heb anorexia? Zijn julie geen 11? Maar ik ben 1.80 en ik ben lang dus eet wat ik wil. Omdat ik zo lang ben kan ik alles eten. Maar ik moet ook mooie tanden hebben en glanzende lange haren. Maar ik lieg echt niet ik ben echt zo lang! Ik kan ook alles eten omdat ik zo lang ben. En dat hebben die moddellen ook. Maar zeg p l s niet dat julie anorexia hebben. Want ik wil model zijn. En dat maak je me onzeker als jij zegt dat je ana hebt. Omdat ik dan ook zo dun wil zijn. Maar ook weer niet. Ik wil echt $^%@ help! Ik word onzeker van als julie zeggen dat julie anorexia hebben. Dan wil ik dat ook weer. Nou ik weet niet hoe een modellen leven is.

7 sep 2017, Vera


Reacties

plaats reactie
1

IK BEN 1.82

23 apr 2018, 16:04, ;
2

kijk niet naar ana berichten als je er last van heb

23 apr 2018, 20:04, juliatje.
3

Sorry Vera maar dit is het meest onlogische bericht ooit...

24 apr 2018, 22:04, Lala
4

Je kan dan beter geen model worden, de meeste modellen zijn niet natuurlijk en veel te dun, zorg er eerst maar voor dat je tevreden bent met ke lichaam en jezelf zeker NIET uithongeren!!!

26 apr 2018, 11:04, pinkfluffyunicorns🦄

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.